Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Idag fick jag hem min helt nya Småfolk-hood som jag fyndade på Blocket! Så underbart fin!

• Mitt livs lycka

Om det blir Molo salg när är den isf?

• Mitt livs lycka

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:52:26 följande:

Å den skulle du haft Molos lamm rånarluva till
    Jag har redan köpt en rånarluva - cartoon - så det får räcka till en början (vet ju inte om sonen kommer att "godkänna" att ha på sig rånarluva). Så jag vill även ha en fin mössa.
  • Mitt livs lycka

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:55:04 följande:

Japp! Å vad jag vet så kommer det en på T inom kort
  • Mitt livs lycka
    mortillsju skrev 2009-08-04 19:49:02 följande:
    Det finns säkert en massa Molo att ha till men om du vill ha annat så har pop en snygg randig mössa nu i olikablåturkosa nyanser (vantar finns med i samma rand) som blir skitsnygg till. Vill du dämpa ned overallen lite skulle jag till den kallare delen av vintern köpt en marin ullmösa med fleece i (vindtät) också den från pop *bästa vintermössan* vintervantar i matchande färg till. Men vilken stil gillar du? Tokrolig eller vad?
    Jag är ju en sån som kan tycka att Pop är liiite tråkigt (iaf ytterkläder/mössor etc). Vill gärna ha någonting "roligt"/annorlunda. Men jag ska inte vara den som är den - ska ge Pop en chans och spana lite i butik på de förslag du gett.

• Mitt livs lycka
    mortillsju skrev 2009-08-04 20:02:09 följande:
    Pop är ju lite präktigt men deras mössor är ju bara outstanding. denna tänkte jag på.www.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_42...Fast denna är ju lite kul medwww.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_42...Till båda finns matchande stickade vantar. Bästa vintermössan tycker jag denna är. Sitter som en smäck i kalla vinternwww.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_42...Finns även i rött.
    Nr 3 går bort direkt...

Nr 2 är fin!

Nr 1 skulle också funka.

När man är ute efter en varm och go vintermössa kanske man får räkna bort rolig och annorlunda från kriterierna.
  • Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-08-04 20:37:01 följande:
    beställde du katvigar från babyshop?? vilka blev det? retar mig TOKmycket på att de har dyrare priser än andra!!
    Vad konstigt det där är - för Babyshop hade de billigaste Molo-overallerna - 100 kr billigare än andra jag sett så jag beställde därifrån...
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-08-05 08:41:44 följande:
    God morgon Idag är det äntligen blå himmel på västkusten..inte för att det spelar så stor roll när jag måste vara inomhus och plocka i lådor men ändå Maugu: Vilka sötnosar i bt Där blev jag övertygad om att våra plagg med spitfire stannar, maken tyckte att de kunde åka ut på T nu när det är en liten syster men vad vet han egentligen
    Älskar Spitfire!
  • Mitt livs lycka

Butte:
    Jag kan verkligen inte släppa din auktion jag missade! Jag går runt här hemma och muttrar för mig själv! Om du inte får betalt av köparen eller att h*n ångrar sig så vet du vart du ska vända dig! (precis som om det skulle hända?! men jag håller tummarna fö det! )

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14