Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Någon som vet var (och om!) jag kan hitta något med Cuba cars i stlk 92? Byxa, T-shirt eller tröja??

• Mitt livs lycka
    Busbellan skrev 2009-08-05 18:57:59 följande:
    Vet bara  var det finns body tyvärr
    Jag har bodyn redan, tyvärr...
    (eller tyvärr kanske man inte ska säga. Den är ju fin den med!:D)
  • Mitt livs lycka

Trots mitt STORA misstag med Buttes auktion på T imorse så försöker jag att blicka framåt - känner att jag måste försöka gå vidare även om det är svårt - så imorgon ska den blå Molo-overallen med matchande vantar + cartoon rånarluva hämtas på Posten! *hoppas, hoppas att allt passar och att det är lika fint IRL som på bild!* Jag säger GOD NATT!

• Mitt livs lycka
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-05 22:13:58 följande:
    Detta fina! www.tradera.com/KIK-KIDvelour-byxor-MOLO-body...Så irriterande eftersom jag såg det tidigt imorse men var osäker på storleken på byxorna så tryckte inte på Köp Nu direkt och sen hann någon annan före!Försöker intala mig att alla plagg trots allt hade varit för små för min lilla "Buddha".
    Gahhh, det blir ju inte bättre av att sambon precis gick förbi datorn och såg auktionen och säger "snygga kläder - ska du buda?"
    NEJ DET SKA JAG INTE FÖR AUKTIONEN ÄR AVSLUTAD!!!

Nä, nu går jag och drar täcket över huvudet - vi ses im!
  • Mitt livs lycka
    lillronya skrev 2009-08-05 22:18:07 följande:
    Godnatt
    God natt!
  • Mitt livs lycka

God morgon i tråden!

Någon som vet om det finns någon rabattkod hos Mysgrodan som man kan använda även på redan nedsatta grejer (rea)??

• Mitt livs lycka

Tjoho! Nu har mannen och William åkt iväg för lite handla lite av varje - på vägen hem blir det ett stopp på ICA för att hämta ut paketet med Molo-overall, vantar och rånarluva! *längtar, längtar, längtar och håller tummarna för att allt ska passa och vara FINT!*

• Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-08-06 10:25:56 följande:
    tack för det fina omdeömet
    Så lite så! Du förtjänar inget sämre! Alltid ett säkert kort att handla av!

Tack själv, förresten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14