Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Var kunde man se vinterkläderna från MAT?? Någon??

Har ju väntat så lääääänge på detta!

• Mitt livs lycka
    jompa skrev 2009-07-31 19:03:48 följande:
    Nej på Houseofkids.dk
    Fiiiina, murriga färger! Me like!

Men MAT har ju tidigare även haft overaller med vattenpelare på 7000 det skulle jag nämligen vilja ha nu. Kunde bara se de med vattenpelare på 3000 nu. Hoppas det kommer andra också!
  • Mitt livs lycka

Är det tråkigt att köra på en mörkbrun overall till vintern?? Funderar på att köpa en MAT (från förra året dock). Kanske roligare att ha någon annan färg. *fundilerar fram och tillbaka*

• Mitt livs lycka
    jompa skrev 2009-07-31 19:16:01 följande:
    Absolut inte, gillar brunt.Var hittar du rea.
    Det säger jag bara om du lovar att inte köpa coffee brown i storlek 86!

uteungar.se
  • Mitt livs lycka

Är MAT smidig att ha på sig? Någon som vet?

• Mitt livs lycka
    Greksmurfen skrev 2009-07-31 19:21:35 följande:
    go kväll tjejer måste bara få stolt få visa upp vad maxen visade mig idag=)... kan stå själv ett tag..=)greksmurfen.blogspot.com/2009/07/kan-sta-sjal...frågar igen.. tro ni att max kan ha ida T UV dräkt i stl 74 i sept?? han e 73,5 nu..mne vet ju inte hur de är i stl??
    Jag skulle tro att de är lite små i storlekarna (men vet inte med säkerhet). Hur som helst så är det jättejobbigt med just UV-dräkter som är på gränsen fär små - de blir så bökigt att få på och av. Skulle isf satsa på en storlek 80.
  • Mitt livs lycka

Ok, en fråga till er som har erfarenhet av MOLO och MAT:

Vilken overall är smidigast att röra sig i för en liten en 1½ åring? Och vilken overall är enklast att ta på??

• Mitt livs lycka
    mortillsju skrev 2009-07-31 19:31:02 följande:
    Jag tyckte inte om Molos som vi testade i veckan. Den är trasslig vid fötterna och därmed lite lurig att ta på.
    Samma här! Provade också Molon i förra veckan och jag hade samma uppfattning - vill bara kolla med andra om de tycker likadant. Och om MAT kanske har samma "problem"...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14