Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-10 22:54:57 följande:
    Tycker dessa färgerna blir så fina ihop
    Fiiiint! HAr ju både den röda och den turkosa. Får nog flytta hit fågel byssor med
    isako skrev 2009-07-10 22:55:11 följande:
    Japp tyvärr.. Lite drygt att ha den mellanhanden faktiskt. Men men.. Så länge det landar en stoooor låda Molosar hos mig inom snar framtid så får det vara hundra mellanhänder på vägen
    Hoppas man kanske kan hämta hos henne, bor ju inte allt för långt ifrån.
    Men hon har ingen fysisk butik va?
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-10 23:12:41 följande:
    Vad jobbar han med? Han verkar ju jobba massor
    JA, det är ju därför vi har råd att jag går hemma hela dagarna och hoppar Molosar
    Näedå, han är golvläggare. Sommaren är dessutom deras högsäsong. Sen gör dom mycket butiker och restauranger, och eftersom golvbeläggningen luktar en hel del, får dom snällt vänta tills butik/restaurang stängt. Mao, mycket kvällar och nätter.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-10 23:27:51 följande:
    Uscha stackaren!
    Ja, ibland så
    snigelina skrev 2009-07-10 23:28:42 följande:
    Ångrar lite att jag inte tog mer från Mysgrodan, men jag hoppas hon ska beställa igen. Tror inte två av plaggen gått i produktion och då blir det ju bara tre kvar..
    Vilka plagg tror du INTE gått till produktion?
    snigelina skrev 2009-07-10 23:30:16 följande:
    Ahaaa, då förstår jag att det är konstiga tider han jobbar Min gubbe körde taxi tidigare och jag tänkte om det var nåt liknande, för han jobbade jämt och ständigt då..
    Taxi var ett alternativ när han kom till Sverige, men jag sa NEJ. Händer alldeles för ofta att taxi chaufförer blir misshandlade/rånade här uppe.....golv är säkrare
  • Raihana
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:38:33 följande:
    hahahahaha
    snigelina skrev 2009-07-10 23:38:39 följande:
    Ja, där han körde var det nog lite lugnare.. förutom att han fick jobba 250-260 h/månad.. urk.Jag tror inte att badges-leggings och stickade leggings gått till produktion.. Eller jo, det kanske det har, men jag är lite orolig.
    Hmm, ja gubben ligger väl i snitt på en 200 timmar, fördelen med alla hans kvälls jobb är ju det fina OB-tillägget på 100%
    isako skrev 2009-07-10 23:42:13 följande:
    Usch jag hatar!! sådana trådar. Jag blir så skogstokig att jag sen kan gå o muttra i en vecka. Alltså folk FATTAR verkligen ingenting! *suck, mutter mutter*
    Jag läser vääldigt sällan ens ts i dessa trådar och svarar aldrig, min tid är viktigare än så Men visst blir man irriterad.....
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-10 23:43:32 följande:
    ...och när de sen somnar med en mjölkdroppe i mungipan.. eller kikar upp och ler med hela ansiktet innan de hugger tag i bröstet igen..
    SLUTA!! Vill ju ha en till nu, trots att jag har en som fortf. ammar.....*SUCK*
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:45:07 följande:
    åhhh gud jag blir nästan tårögd! tänk vad mysigt man haft det
    Eller hur!!
    snigelina skrev 2009-07-10 23:55:00 följande:
    Hon beställer nog fler gånger sen Jag måste sääälja massor förts också!Fast jag är lite ledsen att jag inte kan köpa så mycket till mina stora tjejer. Dumma Molo..
    Ja, och dumma dom som hoppar över en stl........
    Såg ju just att jag har ju badges leggings på min lista hos mysgrodan SKa jag varken få pussel leggings eller badges? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Får jag väl ta snö byssorna då, NOT!!
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:59:45 följande:
    men så känner tom jag
    Jag var nöjd med min
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:09:51 följande:
    ja usch vad många timmar gubbarna jobbar ibland min gubbe har jobbat 86 timmar den senaste veckan
    Javisst får man dåligt samvete ibland....

SmillaMilla skrev 2009-07-11 00:07:59 följande:
    Hej hej!Nyss hemmkommen från middag hos barnens farmor. Då berättade stolt sambons bror att de skall få sitt första barn! Så nu äntligen sakll barnen få kusiner. Sambon lovade dock bort alla saker, inklusive buggan, vilket jag inte var lika road utav. Men kul med en kusin!
    Kul med bebis i familjen, inte kul med bortlovade saker
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-11 00:12:56 följande:
    Mysigt med kusin!!!Alltså många gubbar här i tråden som ligger på minussidan idag och gör div tabbar och lägger sig i i sånt de inte har med att göra!!! 
    Hihi, min gubbe sa en gång för ca 2 år sen:
    Nu köper du inga mer kläder till ungarna förrän dom vekligen BEHÖVER, dom har ju ofantligt mycket.
    Då svarade jag: Ok, om du slutar skicka pengar till din familj i Afrika.
    Han har aldrig tagit upp mitt kläpköpande sedan dess
    Han frågade en gång vad alla kläder i växa garderoben var. Isolering svarade jag, elen är ju så dyr.....
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-11 00:12:05 följande:
    What!! Är han heeelt tosig gubben! Är du säääker på att han inte är en taliban. Låter otroligt likt ngn jag känner *mutter mutter*Tack snäääällllaa För legginsen! Inboxa ditt kontonr så för jag över pengar med en gång.
    Fast buggan gör ju i och för sig inget om han lovat bort
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14