Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana
    Pejo skrev 2009-07-07 23:29:15 följande:
    Vet inte om ni redan diskuterat detta, men man kan lägga alla länkar i första inlägget så kan den som vill ha länkar gå dit o slippa hoppa mellan alla trådar.
    Detta låter också superbra!
  • Raihana

Gokväll i tråden!
    Skulle hoppa in å läsa innan läggdags av barnen, och så har ni skrivit 50 sidor sen igår, hinner man ju inte läsa ikapp ju

snigelina skrev 2009-07-08 17:37:04 följande:
    hallå, ni som beställt molosar från mysgrodan/bor - vad har ni köpt?? man MÅSTE berätta sånt
    Massor, listan blev längre än jag trott
    Hoppas allt finns!!
    Stora tjejen ville ha pussel leggnings, men jag sa att dom kanske inte finns, så välj ngt annat också.
    Ååååh mamma jag vill så gärna ha dom där med snö på dom ääääääär så vackra!
    *SUCKAR*!  (Och nej hon fick dom inte......)
  • Raihana

Åsså skrämde man bort alla.....

• Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:21:40 följande:
    Här listas de Molo som vanligt ser jag Nån som kan råda en mamma med totalt hjärnsläpp Om man sålt en auktion på köpnu med fraktfritt samt en med bud plus porto och ska skicka dem tillsammans, visst ska det läggas porto på det då?  Inte fasiken blir det fraktfritt då heller va?
    Näe, köparen betalar ju porto för det ena plagget då.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:22:19 följande:
    poetry on the way

Vet inte vad jag ska ha till, men det blir nog jättefint. Dom var ju så söta så jag kunde inte låta bli

Har du beställt några Molosar?

• Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:26:14 följande:
    Jo men de hamnar inom vikten för portot på den vara med bud plus porto   Gud jag kan inte täääänka just nu!!!
    Om tröjan som var på KöpNu tex kostar 24:- i frakt och den som skulle vara frakt på ryms inom 24:- gränsen så hade jag som säljare inte tagit extra i porto. Men om det hade blivit säg 36:- så hade jag tagit 12:- i porto. Är´u me nu?
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:28:47 följande:
    Ja portot för den med bud plus porto måste väl köparen betala då? Men sen den som blev fraktfri kan liksom åka med på samma porto, det ryms inom viktgränsen.. Gör jag nåt galet då om jag sampackar dem på första varans porto? Nope! Inga nya Molosar än
    Inga Molosar?
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-08 18:32:27 följande:
    precis så hade jag också gjort! hade tagit ut mellanskillnaden mot det fraktfria..
    Var jag taskig som inte köpte snö leggings till min dotter?
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:33:26 följande:
    det va en klänning med 24.- i porto som gick på bud plus porto sen ett par leggings som kostar 12.- att skicka som gick på köpnu fraktfritt.. å dessa leggings ryms inom 24.- gränsen med klänningen.. Ska köparen då betala de 24.- och jag låta leggingsen åka med "gratis" trots att jag skulle betala portot för dem?Sånt här gör mig alldeles snurrig i hövvet *fattar nada*
    Jag hade tagit 12:- i porto
  • Raihana
    Raihana skrev 2009-07-08 18:35:14 följande:
    Jag hade tagit 12:- i porto
    Annars blir ju inte leggingsen fraktfria.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14