Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-09 20:42:12 följande:
    Skall göra det nu men råkade skriva lösen med capslock så jag är spärrad ett tag o kan inte komma in
    På´na bara!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-09 20:42:13 följande:
    Hade du skickat lurven?
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-09 20:48:58 följande:
    jaja mensan i förrgår
    Ok, kanske den dyker upp imorrn då.
  • Raihana
    maggan75 skrev 2009-07-09 21:09:56 följande:
    stämmer det du säger, pengar först  skicka sen
    Men så här står det ju på traderas hemida:
    Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalas även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.
  • Raihana
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:12:19 följande:
    hon lurades, så här står det, hämtat idag:Att göra ett återköp Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren, som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalar du även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.
    F´låt var lite snabb där
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:32:45 följande:
    Just de.. Du va ju allergisk va? Hemskt ledsen men den har legat i garderoben bland de andra tvättade kläderna sen salgen, så jag förstår den luktar en aning.. Tyvärr så älskar jag sköljmedel som luktar massor Hoppas de hjälpte med vädringen!
    Jo tack, kände det på knickersen jag fick idag!!!
    Mn hiiimla fina var dom, som nya ju!! Lämnde omdöme osså såklart.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-09 21:38:36 följande:
    Jaa det tycker jag. D får du komma hit o snacka lite skit. Kanske blir det kärlek här hemma hahaha Han pratar mest svenska tyvärr. Men jag skäller på honom så nu blir det mycket arabiska o ibland assyriska då de är kristna assyrer. hihi då är vi tre som har taliban gubbar här. Fast din är ju super light. min är light då han kommer från Irak men är assyr, Raihanas är Talibanen 2.0 Den RIKTIGA talibanen What!! Alltså vad svarar man på det Jag hade skickat en brevbomb hahahah
    *ASG*
    Ja, sitt där med era light verisioner Min är ju uppgraderad
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:51:21 följande:
    Sorry
    Är väl int editt fel att jag är allergisk heller, plus att jag visste ju at tdu använder parfym medel eftersom vi redan disskuterat det här.
    Sa ju att jag inte hade någon överdel att ha till, men idag när paketet kom så hade Mini på sig Katvig rosa/vit randiga kläningen på sig och då såg jag ju att det var fint till!
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:02:34 följande:
    Meh, är det verkligen bara jag som INTE gillar Buggan?
    Jag skulle inte ta emot den ens gratis. DONT LIKE!!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:04:09 följande:
    Känner mig nästan skyldig nu.. Den andra på en dag som tycker mina kläder e stinkisar  Men vi lövar stinkis sköljmedel här liksom Ja just de!! De tänkte jag inte på.. Men de e ju jättefint ihop ju
    Men sluta nu! Lika väl som jag inte gillar det så finns det ju dom som gillar det.
    Du är inte skyldig till nånting. Jag skulle gärna använda sköljmedel med lukt, finns ett med persika jag ääälskar, men kan inte för allergin.
    Kan ju inte du rå för, det var ju inte så att du tvingade på mig det under näsan!
    Lööööööööööööööööööööööööööööööööööv mina poetry byssor!!
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:16:26 följande:
    Jaaa men visst gör det, jag kan INTE tvätta utan sköljmedel, då går jag hellre runt i skitiga kläder. Torkar kläderna på vår inglasade altan o herregud så mumsigt det luktar där ute nu Jaaah, utetorkade kläder är riktigt najsigt.
    Kan inte jag heller, men jag måste ha parfymfritt....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14