Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-11 22:06:59 följande:
    urk ursäkta mig, men jag avskyr high chaparall, vi bor nog för nära, tycker verkligen det är ett B-stålle och Halmstad, där är vi ju liksom ändå, svärföräldrarna har stuga i skummeslöv. Öland har vi varit endel, det är jättetrevligt, får väl se om vi kan hitta nåt sär. Känner ibland för skånekusten nånstans också
    Åland är också fint o turist vänligt
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:07:52 följande:
    Vet du, jag skrev faktiskt i hennes gb idag att vi också var intresserade om det fanns nån ledig natt där, hoppas på det.
    kul!
  • SmillaMilla
    Raihana skrev 2009-07-11 22:08:27 följande:
    HON är underbar, tunikan nej!
    ha ha ! Vi har knapptröja, tunika, linne, leggins och muddbyxor i detta print. Älskar det.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:09:18 följande:
    Hade jag också kunnat tänka mig faktiskt Har du nåt bra tips om boende där, ingen liten gäststuga kanske
    hmmm nä ingen gäststuga, men vi kan årdna ett gästrum. Så välkommen!

Annars kan du kolla här för mer info:

www.destinationaland.com/start.con
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:12:44 följande:
    Ihhhhh!!! Jag har köpt EN TILL jeansklänning Jag som haft svårt att hitta nån jag gillar å nu har vi två Va tvungen att ta en paus från T utläggandet en stund *puh* å de va ju lyckosamt
    Åhhhh! Vilken har du köpt?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:13:22 följande:
    Godkväll tjejer. Kikar in lite snabbt bara. har fått 3 små flickor att somna nu. Ska snart gå o sova själv om jag kan, Maia sover så oroligt. Fortfarande inget bajs Jag tog en liten medicinspruta idag och fyllde först med lite olja och sprutade upp och sen ljummet vatten...för o se om det skulle hjälpa lite, men inte ett skit, det bara rann rätt ut för det kom inte ens förbi den stenhårda klumpen jag kände där inne. Åh vet inte om jag pallar vänta tills måndag...men att sitta på akuten med 3 rastlösa flickor en hel söndag har man ju inte heller lust med!
    Nej fy vad hemskt! Får du inte ge microlax?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:19:15 följande:
    Japp!! Perfa till dagis!!
    Är den för bred så funkar den säkert här
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:19:56 följande:
    smilla Hur länge ska ni vara på Öland?
    23-27 juli.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14