Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon!

Redan dags för en ny tråd. Kul, men helt galet Nummer 14!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-08 08:33:13 följande:
    Heeeej och god morgon!!
    Hej!

I dag hoppas jag att du får lite av mina kläder hem till din brevlåda. De skickades nämligen i går.
  • SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2009-07-08 08:35:19 följande:
    Vilken överdel är det?? jag beställde retroblombyxor och samma tröja med rutiga ärmar och sen pusslertröjan med limegröna kantband
    VA! Retro blombyxor?????
  • SmillaMilla

Kristyr: Det är idats tröja! Jag har också den! Passar superbra till många av molos kläder med lila i.

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:35:46 följande:
    Jag ska ha carton body, stars body den med blå stjärnor, tjejpinsbodyn och starsbyxor med lila mudd Vet du vad det är för din lila tröja duntoffla har på sin son i bildtråden? Det måste ju typ vara den lila som är på mudden på starsbyxan?
    Nej det ser inte ut som samma lila. Denna är samma som på de röd/vit prickiga byxorna med lila mudd.

DSC00778 (640x427).jpgDSC00951 (480x640).jpg
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2009-07-08 08:40:43 följande:
    ääärr det?????? en hel lila???
    ja de har en helt lila, men jag tror att det ser ut som om det är en figur på sidan. Eller?
  • SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2009-07-08 08:42:32 följande:
    Såg du inte dom bland molobilderna
    jooo nu, var tvungen att kolla igenom en gång till. Superfina. Hittade nu en till tröja som jag tok gillar. Fågeltröjan med två knappar o gula kantband.
  • SmillaMilla

Humlan: Åhhhhhh fina byxorna! Jag har letat som en tok efter dem nu hela morgonen men de finns ju inte!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14