Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Flock skrev 2009-09-26 18:05:35 följande:
    De var snygga! KOmmer du ihåg vad de kostar??
    79 kr kostar dom.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Minpluddevutt har 30% på hela sortimentet med koden: bra.
    Nu har jag shoppat en massa NS{#lang_emotions_tongue_out}

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-09-26 18:22:05 följande:
    Tack för tipset...här fick det bli ett par brun, en kjol & en röd hoodtröja  Vad köpte du?
    Den röda huvtröjan, blå huvtröja, grå mössa och turkos filt
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Emeli Johanna skrev 2009-09-26 20:29:45 följande:
    Hej hej! Beställde ett par NS jeans till min son nu, har förra säsongens i 86 och dom är perfekta nu, tog 92 på dessa men tror ni man vågar sig på 98 tillochmed? Han är 2,5 år och kanske 90cm lång?
    Kör på 92, min son är 93 cm lång och 92 är fortfarande lite stort på honom.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Morning girls

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-09-27 09:15:27 följande:
    Morning. Här fick vi oxå sovmorgon Kvart i nio tultade de små upp. Ängeln: Har tänkt så mycket på dig och magen, hoppas så att den lille stannar lite till och att du inte ska behöva må allt för dåligt nu tills den kommer ut.
    Skönt med sovmorgon, Liam vaknade också vid den tiden.

Vad gullig du är{#lang_emotions_kiss}, igår kändes det verkligen skit, på alla håll och kanter, orkade verkligen ingenting och får såå dåligt samvete mot Liam. Känner mej lite bättre idag iaf
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-09-27 09:21:02 följande:
    Jag förstår att du får såna känslor men försök att tänka på att han har ju pappa som busar och leker med honom och du kommer ju finnas där snart. Såg bilderna på magen, så fin liten kula du har. Och även om den inte är så stor så är det jobbigt när man själv är liten och kort, den tar ju liksom hela platsen som finns.
    Försöker tänka så men ändå så är det jobbigt. Nu har han ialla fall börjat uppskatta att man läser böcker för honom och det kan jag ju göra

Oooh ja, bebisen tar verkligen all plats och det känns ska du veta , kan knappt andas ibland.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tejja skrev 2009-09-27 12:36:23 följande:
    Helt OT- men denna nöt kan ni väl knäcka: Vad heter sommarplågan¨: "Arappaparrapapp"   hehehe- fattar ni? De är väl från Brasilien tror jag.
    Cidinho & Doca - Rap das armas heter den
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hallå igen

Sitter här med en övertrött Liam, hur svårt ska det vara att somna när man är så trött? *suck*, skulle verkligen behöva lite lugn och ro just nu eftersom gubben har en massa annat att göra hela tiden.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Har varit iväg och fikat hos några kompisar och Liam har busat rejält med sin bästis så han däckade typ 1 min efter att vi kommit hem

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14