Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morning flickor.

Här har vi sovit gott tills nu. Idag måste jag börja packa, börjar känna mej lite små stressad nu, det är ju ungefär tusen saker som ska med

Har det shoppats nåt kul? Jag håller mej tills efter vår semester, lär nog knappt hinna få paket innan vi åker ändå.

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 09:02:18 följande:
    Åhh vartr var det nu ni skulle åka? Vi åker till Kolmården på söndag Sen vidare till Öland.
    Vi åker till Falkenberg (skrea camping) på lördag, ska bli helt underbart.

Kul med Kolmården, dit ska vi också åka i sommar, men det får nog bli en dagsutflykt.

O du, vet du vad vi var och tittade på igår? EN HUSVAGN!!!!!!!!!
    LIAM
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2009-07-08 09:06:18 följande:
    klaaaaart man ska ha husvagn
    Ja men eller hur?! Jag har tjatat på gubben i flera år, o nu tror jag äntligen han börjar ge med sej, igår satt han i den och sa att jaaaa, det här var ju riktigt mysigt
    LIAM
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2009-07-08 09:13:51 följande:
    Åh, skulle med vilja ha husvagn, frågan är bara vem som skulle köra den Framåt går väl an, men tror varken jag eller sambon skulle vilja backa med den. och att ha husvagn till vår familj kanske inte är det ultimata, ett av barnen skulle nog balla ur ganska fort på en camping tyvärr
    Ha ha, jag skulle nog varken vilja köra med husvagn framåt eller bakåt
    Tur att gubben är lastbils chaffis och van att köra med betydligt större grejer än husvagn Är nog mest orolig hur han klarar av att ligga på vägarna och mala i 80 km
    LIAM
  • ängeln83

Tillbaka igen.

Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:36:50 följande:
    Hahaha Ni skulle iväg va? När åker ni?
    Jupp, vi åker till Falkenberg på lördag, blir borta 1 vecka, ska bli så himlans skönt med lite miljöombyte.
    Ska ni åka nånstans?
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:38:14 följande:
    Söta surisen i BT!
    Han blir riktigt sur när det inte går som han vill.
    LIAM
  • ängeln83

OT, men om ni kollar på sista bilden jag la in i BT, visst sjutton syns hans ärr på näsan?!
    Vi bråkar med försäkringsbolaget just nu och dom vill inte ge honom mer än 7000 kr i ersättning, först pratade dom om summor uppåt 50-60.000 för ett sånt ärr så vi blev ju måttligt besvikna när vi såg summan han skulle få.

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:49:23 följande:
    Det ser ut som ett ljust streck. Varför får ni ersättning? Gjorde läkaren ngn miss?
    Man kan ju alltid få ut ersättning för ärr på försäkringen, vi skulle skicka foton 1 år efter det hände om det fortfarande syntes, och det syns verkligen jätte väl, mkt mer IRL. Men på lappen vi fick stod det bara att ärret inte var framträdande?
    Dom går ju mycket efter åldern på barnet samt vart det sitter. Han är ju bara 2 år, och han kommer ju aldrig kunna dölja det.
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:56:15 följande:
    OK, så Noels ärr vid ögat som han fick när han ramlade in i hörnet på vardagsrumsbordet skulle kunna ersättas om det fortfarande syns om ett år? Har aldrig haft en tanke på att man får ersättning för sånt
    Jadå, det kan han absolut få. Kolla lite med ert försäkringsbolag och vad ni har för slags försäkring.

Det gäller ju även sjukhus vistelser och sånt, vi fick en rejäl ersättning efter våra 2 veckor på Neo, och även för det dygnet vi var på sjukhuset när han hade sytt.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14