Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-10-04 19:54:29 följande:
    Nån som vet om denna fanns i nån svensk shop? image.trendsales.dk/topics/1495/14958000/1495...
    Alltså t-shirten till vänster med husvagnar.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    malinkaunitz skrev 2009-10-04 20:06:45 följande:
    Tack för tipset
    Varsågod Super bra pris ju, grattis
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Butte

Haru mycket som ska ut på T?
    Är alltid nyfiken på dina auktioner men nu är jag sååå trött

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hello girls.

Dagens 4 timmars arbete är nu avklarat och nu har jag 2 ½ timmas time alone innan Liam ska hämtas på dagis och gubben ska väckas.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-10-05 11:36:49 följande:
    hallå i tråden fasiken vad avis jag är på alla som ska till salg.....drömmer om att få åka en vacker dag gött med lite time alone alltså.....det behöver man verkligen när man är höggravid och trött
    Helt underbart, det är så skönt att kunna sitta ner en stund i lugn och ro, det händer ju inte alltför ofta när Liam är hemma
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Är det bara jag som reagerat på att frakterna på T börjar bli överdrivna? Jag kikar ju en hel del på mini plagg i 50 och 56 och väääääldigt mycket ligger på 22-33 kr i frakt, en en liten body lixom.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 11:59:51 följande:
    Nej, jag håller med dig..Överlag så tycker jag att det har börjat balla ur på Tradera- alltfler försöker sälja skräp som fint skick, luras på porto och även emballage, missbrukar staplar m.m. Synd för det drabbar ju en annan som är seriös
    Jag fattar lixom inte riktigt hur folk tänker, inte sjutton betalar jag 33 kr i frakt för nåt jag vet bara kostar 12 kr, att inte säljarna fattar att det är dom själva som förlorar på att ta sånna hutlösa fraktpriser.
    Och staplarna suger verkligen, hur bra man än sköter sej så verkar det aldrig som man får full pott.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 12:20:08 följande:
    Många försöker ju tyvärr gå runt Traderas avgifter genom att ta ut det på fraktkostnaderna.. NU ska liten Max sova middag i sin fiiina rosa Småfolksoverall- hela familjen gillar den skarpt även om vi nog inte skulle gå ut in public med den Jag är såå nöjd med att äntligen ha en lurvoverall igen*saknat*
    Så drygt ju. Tycker dessutom att folk är grymt dåliga på att betala i tid, jag saknar betalning på en massa auktioner som gick ut den 26:e, börjar väl bli dags att skicka ut påminnelse mail nu *suck*.

Ååååh så gulligt, vill se bild på Maxen i råååsa overall
    Ja gud ja, saknar lurvoverall nåt grymt, tur att man snart har en liten igen
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Nån som har koll på vad Katvigs huvtröja kostar?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 12:41:50 följande:
    Hej hej. Började morgonen med ett besök hos min bm...rutinkontroll men som alltid är det något som går åt helvete...nu kan vi lägga till en sak till på listan...o vid det här laget HATAR jag ordet VILA!! Vill shoppa något men just nu gapar kontot ganska tomt Hoppas på lite uppmuntrande post i brevlådan idag iaf. Väntar hem en hel del fint
    Uff...förstår att det känns bajs, speciellt med tanke på att du har ett tag kvar.
    Jag ska till bm imorgon, ska bli spännande att se vad jag får för dom Sen är det läkarbesök på torsdag och tillväxt ul på fredag *pust*
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 12:52:32 följande:
    åhh vad mysigt med tillväxtul. Varför får inte jag gå på sånt för Mitt mått låg på 25cm, är det normalt i v.23+1 kanske? Jag fick domen hotande havandeskapsförgiftning idag...så listan på mina problem börjar bli låååång nu...det vore ett mirakel om jag går till v.40!!! Blodtrycket låg på 148/80 och +1 proteiner i urinen. Så återigen detta jobbiga ord; VILA! Bara att få höra det om o om igen gör mig stressad
    NÄÄÄ, det är INTE mysigt med tillväxt UL, magen är sååå öm just nu så det är verkligen hemskt när dom trycker runt med den där apparaten, hade tok ont i magen typ 1 vecka efteråt sist{#lang_emotions_cry}
    Mitt sf låg på 23 cm när jag var i v 24.

Fyyyy vad jobbigt, tycker du borde bli skonad från fler "problem" nu.
    Peppar peppar så är mina värden jätte bra, mitt järnvärde låg på 152 sist jag var där, UTAN järntabletter, bm var helt imponerad
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tejja skrev 2009-10-05 12:54:17 följande:
    Det är ju tur att du inte har något annat för dig på dagarna!
    Mh, fast jag jobbar ju ändå halvtid, och alla tiderna är på f.m när jag jobbar, så drygt.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tejja skrev 2009-10-05 13:08:32 följande:
    Jag var jätteironisk faktist! Så kul är det inte att flänga runt på alla kontroller, oavsett om man har all tid i världen! I början av grviditeten var jag jättesugen på att få gå på olika undersökningar och så, men det suget klingande ju av rätt fort- så 3 besök på 1 vecka är ingenting jag avundas dig öht.

Nä fy, speciellt inte när jag ska till läkaren eller på ul för då har jag 8 mil fram o tillbaka att köra, och att jag dessutom får dom tiderna dagarna efter varandra suger ju extra mycket.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 13:08:20 följande:
    WOW jag var glad över att mitt järnvärde låg på 109 idag Det var tydligen fullt godkänt iaf bebis hjärtslag låg på 152 slag. Är det högt eller lågt? Jag har hunnit glömma allt sen förra gången ju De tog blodprover idag för att kolla antikroppar i blodet också, håler tummarna för att det inte visar någonting. Hoppas på en negativ unge denna gången.
    He he, tydligen har jag väldigt mycket järn i kroppen, det var likadant med Liam.

Hum, det är väl ganska så högt tror jag? Har inte denna bebisens hjärtslag på papper men tror dom legat runt 145. Med Liam låg dom mellan 130 och 140.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-05 13:16:01 följande:
    ja då är det en tös därinne då
    Naeh, i din mage är det en pojk med höga hjärtljud
    O dessutom så brukar inte hjärtljuden stämma förens den sista veckan
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14