Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-27 21:14:19 följande:
    fiina inköp ser att du jagar 92or på t en del molo tröjor slutade högt i strl 92 den vita med rösa och blå stars tex
    Ja så gärna ville jag inte ha den {#lang_emotions_wink} fast pingvinerna gick ju för helt okej tyckte jag. Men 92 är helt klart super eftertraktat det märks.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan

Godmorgon girls {#lang_emotions_laughing}

Buttelina skrev 2009-09-28 08:17:12 följande:
    sänder flowerpowermama och snigelina en tanke idag
    Jag med {#lang_emotions_flower}
  • Mamma Kråkan

puuh nu har jag betalat alla vinster ifrån igår & hoppas på fiina paket. {#lang_emotions_laughing}

• Mamma Kråkan

hihi eftersom jag pratar med mig själv {#lang_emotions_dreamer} så gjorde jag en snabb huvudräkning 12 paket väntar jag hem i veckan *wieehoo* Då blir iallfall Nelly glad hon blir så sur då där inte ligger mailbags eller kartonger i lådan..." Äsch bara tråkig mamma post"{#lang_emotions_embarassed}

• Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-09-28 09:01:52 följande:
    Hej i tråden!Allt bra här?
    hej hej ...jadå vi ska städa idag {#lang_emotions_throwup} sj då?
  • Mamma Kråkan

Uaah jag måste ha drabbats av ytterkläder sjukan {#lang_emotions_surprised} Det flyttar bara in fler och fler och jag letar fler overaller {#lang_emotions_demon}

• Mamma Kråkan

gaaaa hade skrivit världens inlägg innan och så kastade skit FL ut mig {#lang_emotions_demon}

• Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 09:39:11 följande:
    du...nu har Maia 5 overaller om Hummeln dyker upp, liiite väl många kanske
    hehe då kan jag med gott samvete köpa varsin till här då {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-28 09:42:37 följande:
    som jag då vet inte hur mycket höst och vinter kläder jag har ens ,vågar inte räknar dem och mer kommer det här okså ..Hur många har du ? både höst /vinter  inklusive lurvar ?
    hmm

Viggo har
    1 vantfleece overall, en lurv overall, 2 lurvar, 1 par lurvbrallor, i holdern overall, 1 orange overall, p.o.p skaljacka & skalbyxor. 5 väpnar luvor & några vanliga mössor.
    Nelly har 4 lurvar ( och förhoppningvis 2 småfolks lurvar på väg hem snart) skaljacka & skalbyxor från p.o.p, 1 hallonoverall, 1 regnbågsoverall, 3 par fleece byxor & 7 väpnarluvor och några vanliga mössor..

Ja det var nog allt det {#lang_emotions_dreamer} så visst får det plats lite till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14