Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-10-04 20:42:12 följande:
    Tror det här vädret gör sitt till plus att det börjar bli mörkt för jag är också skittrött jämt känns det som.
    Tror jag med men det är så drygt...{#lang_emotions_undecided} Allt bra med er ?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-04 22:13:20 följande:
    Den gula? Är lite sugen på den till Anton.
    Jaaap
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-10-04 22:30:36 följande:
    Gokväll i tråden!!Händer något kul här!! Har haft en toppen dag med besök av Julia med härliga Nelly och Viggo!!
    Tack detsamma, vi hade toppen kul. Inga ballonger på rymmen {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan

BUTTE är du klar med T nu? så jag kan stänga ner *hehe*

• Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-10-04 22:41:40 följande:
    Jodå, tror du inte den där Dora kommer åkandes igen, men nu stack jag kniven i den.....superläskig ju!! Bara bra, lite trött bara. Tror det är vädret! Borttagen. Kommer komma en ny, men batterierna var slut i kameran....
    haha *skrattar så tårarna sprutar*
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-04 22:46:43 följande:
    haha jaa jag orkar inte mer idag
    gött då tar jag & stänger ner T
  • Mamma Kråkan

Nää sötnosar nu ska denna mamman sova {#lang_emotions_kiss}

• Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer !!! Fy vad livet suger just nu, sambon och jag bara gnabbar hela tiden *suckar* Inte fasiken är det kul då man längtar till måndagen då han går till jobbet{#lang_emotions_undecided}
    Tur jag har en godingar {#lang_emotions_wink} Hur är läget här? BUTTE kan jag se fram emot post idag?

• Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-05 08:58:53 följande:
    Gomorrn!Fyy, vad jobbigt när det är så att man gnabbas hela tiden...Måste vara jättetufft!Har du hunnit posta min ljuvliga post än? Så jag vet om jag ska kämpa mig ut till brevlådan själv eller vänta tills i eftermiddag då sambon kommer hem.
    Godmorgon!! Jaap den är postade i helgen. Jo det är det och vi kommer aldrig till någon lösning ändå.-
  • Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-05 08:58:53 följande:
    Gomorrn!Fyy, vad jobbigt när det är så att man gnabbas hela tiden...Måste vara jättetufft!Har du hunnit posta min ljuvliga post än? Så jag vet om jag ska kämpa mig ut till brevlådan själv eller vänta tills i eftermiddag då sambon kommer hem.
    hur mår du då?
  • Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-05 09:14:51 följande:
    Jag mår bra faktiskt, lite ont i vissa delar av magen, men det är väl ingenting jag inte klarar av. Lite alvedon så mår jag finfint. Lite svårt att få i mig all vätska jag borde, så jag är lite tjock i huvudet märker jag...
    Skönt *skickar en stor krya på dig kram*
  • Mamma Kråkan

*puuh* nu har jag skickat in kort för framkallning, har inte gjort det sen i maj & efter lite sorterande blev det 350 kort {#lang_emotions_dreamer} Så här ska det klippas & sättas in i veckor sen.
    Händer det något kul här?

• Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-10-05 18:44:02 följande:
    Är det möjligtvis ngn som ska till Katvig imorrn och har lust att spana efter en sak åt mig? Inboxa gärna.....
    hej gumman !Får jag lägga in en bild på viggo & tjejerna? Helt okej om du inte vill {#lang_emotions_wink} Nelly har pratat om dina godingar heeeeela dagen. Allt bra?

Hej hej alla föresten

BUTTE har du fått iväg mitt paket? *ivrig*
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-05 19:17:02 följande:
    nää tyvärr inte jag fick ta över ett litet kusinbarn här idag för att hon hade krupp och mamman var tvungen att jobba.. men det ligger här packat och gubben min skickar det innan jobb imorgonFlåt
    Ingen fara, bara det hinner fram till onsdag. För vi åker bort torsdag-söndag. Så det är illa om det ligger i lådan då {#lang_emotions_undecided} Stackars liten
  • Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer {#lang_emotions_laughing}

• Mamma Kråkan

BUSBELLAN Jag hade valt pussel kombinationen eller rosa/rosa tröjan med lila stars muddarna.

• Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-06 18:28:28 följande:
    Helt OT men någon här som har en Phil & Teds??Funderar på denna kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filenam...Det står att den ska funka upp till 5 år o Maia är ju en liten 3-åring så när bebisen kommer så ska hon ju få plats då. Vill ha nåt komplement till Bugaboo been, känns inte riktigt praktiskt att trycka sig fram i slask o snö i vinter med en bee + ståbräda
    {#lang_emotions_throwup} Världens skitvagn enligt mig. Förstår inte alls varför man vill sätta eller lägga ett barn så nära marken. Har en del bekanta som har sådana med liten bebis i och dom ligger ju som i en skokartong. Ingen chans att se himlen där inte {#lang_emotions_wink} Och jag har sett större barn sitta i den delen och redan vid 2 år det trångt. Nää Uj syskonvagn är så mycket bättre.
  • Mamma Kråkan

Gaaaa jag blir sjuk i huvudet snart....Jag vann denna på T och fick hem en helt urtvättad luva då mejlar jag henne 5 gånger och inget svar. Så mejlade en annan tjej ifrån tradera tråden henne via hennes aktioner & då svarade hon direkt & ja då rann det över för mig och jag mejlade henne och skrev att om hon inte behagar att lösa detta med mig så får jag väl gå vidare med det...Och nu gav hon mig neg för jag är " läskig" men vem f*n vill betala 249 kr för en andvänd urtvättad vara. Nää fy fan villken skit kväll. Hur går jag vidare med detta då? hon har ju verkligen grundblåst mig

http://www.tradera.com/ranarluva-MOLO-ny-strl-S-auktion_99102281

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14