Vi som shoppar danska barnkläder del 14

BUTTE är du klar med T nu? så jag kan stänga ner *hehe*
Nää sötnosar nu ska denna mamman sova
Godmorgon tjejer !!! Fy vad livet suger just nu, sambon och jag bara gnabbar hela tiden *suckar* Inte fasiken är det kul då man längtar till måndagen då han går till jobbet
Tur jag har en godingar Hur är läget här? BUTTE kan jag se fram emot post idag?
*puuh* nu har jag skickat in kort för framkallning, har inte gjort det sen i maj & efter lite sorterande blev det 350 kort Så här ska det klippas & sättas in i veckor sen.
Händer det något kul här?
Godmorgon tjejer
BUSBELLAN Jag hade valt pussel kombinationen eller rosa/rosa tröjan med lila stars muddarna.
Gaaaa jag blir sjuk i huvudet snart....Jag vann denna på T och fick hem en helt urtvättad luva då mejlar jag henne 5 gånger och inget svar. Så mejlade en annan tjej ifrån tradera tråden henne via hennes aktioner & då svarade hon direkt & ja då rann det över för mig och jag mejlade henne och skrev att om hon inte behagar att lösa detta med mig så får jag väl gå vidare med det...Och nu gav hon mig neg för jag är " läskig" men vem f*n vill betala 249 kr för en andvänd urtvättad vara. Nää fy fan villken skit kväll. Hur går jag vidare med detta då? hon har ju verkligen grundblåst mig
http://www.tradera.com/ranarluva-MOLO-ny-strl-S-auktion_99102281