Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-09-29 09:18:42 följande:
    God morgon!Det verkar som om Molo har ändrat modell på några juniortröjor iaf*äntligen*Jag har många jr tröjor i växalådan som alla kommer att få flytta för att de är för breda så snart jag fått undan annat som också ska ut på T
    Jag gillar verkligen den smala modellen mina barn är två smalfisar & denna sitter mycket bättre på viggo än dom äldre gör. Ååå jag kan tänka mig att smultron mamma sitter på massa godingar...du vet var min inbox är då ni ska skiljas åt {#lang_emotions_wink}
    Incommunicado skrev 2009-09-29 09:22:55 följande:
    ja, det är trist för jag köpte tåg i baby92 och sen i 92junior, men de kan han ju nästan ha samtidigt nu. jag gillar att de är smalare, men trist att de är så nära baby92, det hade man inte väntat sig.Jag har massor med 92 och 98 i växalådan men jag tror de passar när de blivit lite större? Jag ska inte rensa än iaf, jag har förhoppningar. Köpte massor för något år sedan som jag går o väntar på... men skicka mig ett mail när dina 92:or åker ut. Då har jag köp-nu-knappen i beredskap.
    Nää då är det trist...men jag köpte ju den med däckspår på armarna i 92 baby & den var super stor och vid som ett segel {#lang_emotions_yell}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-09-29 09:38:50 följande:
     På T finns det numera en tjej som är helt ny som säljer Molokläder och ahr exakt mitt alias (vad är oddsen för det?) utom för en siffra som är 0 istället för 1... vi säljer samma typ av saker, kanske blandas vi ihop vad gäller omdömen sen o annat, usch. Hoppas hon sköter sig.
    har du en länk till hennes?
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-09-29 09:49:10 följande:
    Ja här (det fattas ett a också såg jag nu, men aliaset är alldeles för likt. ) Eller?www.tradera.com/Molo-overall-98-auktion_99462...
    ja det är ju likt men jag hajade till på kiruna direkt, jag minns inte alls var du bor men inte va det kiruna {#lang_emotions_wink} men det är som det finns en som heter bias_mamma jag tänker direkt på butte varje gång{#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan

BUTTE vad fint bias rum blev {#lang_emotions_laughing}

• Mamma Kråkan

wow kollade på termometern nyss & igår hade vi 15 grader idag är det 5 grader helt sjukt.

• Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-09-29 12:05:35 följande:
    Alltså jag skratttar så åt min sambo. Han har börjat snacka barnkläder med andra föräldrar som vi träffar . I går kom han hem efter sonens fotbollsträning o berättade att flera mammor hade kommit fram till honom o tackat för tipset om de danska barnkläderna, att molo hade jättefina kläder. Han har nog blivit smittad tror jag Och så frågade han varför svea hade två molo lurvar. men sedan har han själv hittat olika tillfällen, nu skall tydligen den rosa användas till fint Ha ha inte har han någonsin tänkt att något skall användas så. Har era män också blivit smittade?
    hehe min sambo kan skryta lite ibland om sin kunskap....{#lang_emotions_wink} däremot är han måttligt road av ex antal lurvar här hemma eller overaller för den delen.
  • Mamma Kråkan

tjejer är det någon som har en 8 åring??? vad har man för stl ca då och vågar man ens köpa en lurv till en 8 åring eller dom gillar inte det alls?

• Mamma Kråkan
    Busbellan skrev 2009-09-29 12:57:54 följande:
    Har ingen 8-åring, men en snart 10-åring som älskar sin lurv!!Så absolut kan de gilla det hmm, min 10-åring är nog ungefär i en 8-årings storlek och hon har 128 i sin lurv, hon är ca 130 cm lång
    aaa okej..funkar nova star jeans där med..funderar på om jag ska försöka fynda sådan till honom på mässan i helgen.
  • Mamma Kråkan
    Busbellan skrev 2009-09-29 13:12:29 följande:
    Japp, NS är hennes favoritjeans. Hon gillar egentligen inte jeans, men NS använder hon gärna Nora är som sagt 130 cm lång och väldigt smal, hon kan ha 122 i NS
    okej...då får jag nog slå min pappa en pliing och fråga villken stl han har.
  • Mamma Kråkan

brrr nu är vi inne igen....jädrans vad kallt det blivit....har försökt ringa LLM 10000 gånger nu *grr* och inget svar på hela dagen *suckar*

Puffar för min fråga igen...ingen här som har en 8 åring?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14