Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:21:19 följande:
    Lyckos dig
    I alla fall är det bra på det planet.

Så hur är det då, vågar jag fråga om jag ska leta retroblommabyxa till dig imorgon??
  • mortillsju

I alla fall tyckte jag att babybyxorna på S inte satt toppen. Det var liksom nåt fel upptill *syndpådesötarosarandiga* Så de får gå tillbaka tyvärr

Men imorgon ska det bli en svart stjärnklänning.

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:25:59 följande:
    Vet du... Jag får lov att hoppa dem i dagsläget   Hemskt men sant..   Jag måste sälja bort en drös först.. Eller... äsch.. Va kostade dom?  *älskade bysser*
    Jag kollar, så kan du bestämma sen vettja
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:23:49 följande:
    Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar?  VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*
    Ja vad sjutton. Hur ska man kunna dra ned på en lurv? De ska ju dras på ungen vettja. Äsch, välj bara den finaste till henne. Den du får kolsyra i kroppen när du ser den på henne.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-10 21:28:15 följande:
    Tack! Har de det nu???
    Dina barn är jättefina på bilderna idag. Söta godingar!!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 21:28:38 följande:
    skippa suits (det ska jag göra) och kom överens med dig själv att inte köpa för mycket i samma print och inte babybyxor och leggings i samma print tex. ha IS i magen
    Jag försöker också undvika att köpa allt i samma. Idag såg jag pippisarna i tunika och leggings. Till och med där sa jag stopp. Ett plagg i detta print. Eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilket då så köptes inget idag utan jag ska kolla igenom lite hemma först vad jag vill ha verkligen! Men efter att ha köpt lapptäckestightsen idag tror jag det blir tunikan i pippifåglar för leggingens sitter sådär ärligt talat.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 21:48:32 följande:
    åhh tycker du molos leggings sitter sådär? bästa leggingsen på min tösa jag har pippileggingsen och pippimuddbyxorna... jag kommer köpa en tunika med i vissa print bara måste jag
    Det är fint, absolut. Härligt blåturkosfärg. Nej leggingsen sitter sådär, min lilla avskyr alla resårer så hon sätter den under kulmagen, det ser tokroligt ut . Bäst på sitter Molos muddbyxor från i höstas och vi som bara har ett par *synd* Och deras velourbrallor från i höstas , dem vi hade har precis blivit för små.

Tyvärr tyckte jag inte att babymuddisarna i 92 satt så bra på S så jag msåte ge upp bem, abnnars hade det blivit sådana i pippitrycket *fiiina*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 21:55:21 följande:
    haha lilla busungen hoppas att du hittar fina gamla muddisar på tradera
    Ja jag ska spana hela hösten Och hoppas det kommer nån velourklänning från Molo i höst. Och en massa annat fint. Och pippitunikan då ....vad ska vi ha till den??
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-10 21:55:21 följande:
    haha lilla busungen hoppas att du hittar fina gamla muddisar på tradera
    Hmmm jag tycker att svarta stjärnprintet (eller vita på svart botten) till lapptäckesmönstret är fint. Vad hittra man på för kul till fåglarna?
  • mortillsju
    kexchoklad skrev 2009-07-10 22:04:17 följande:
    Det funderar jag också på. Jag köpte pippitunikan tidigare i veckan, men sen kom jag ju på att jag har inget att ha till.
    Ska vi konsultera Molokatalogen? *springer till väskan*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14