Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-09 11:14:45 följande:
    ja muddfärgen är lite svår.. liksom laxorange
    Ja jag förstår det. Jag hade tänkt att ha dem under nån velourklänning kanske. Det tror jag blir fint. Och en turkos tröja hade varit fint till Saga med.

Lilla I är ljuvlig i sin fina klänning. Jag förstår att hon gillar den.
  • mortillsju

Butiken heter Barnsligt och ligger i Lund. Tyvärr har jag inte telenummer dit men du hittar den säkert på eniro!

• mortillsju

Åhhh så fin Bubblan är i sina kläder!!

HUMLA, kläderna du köpte till din lilla är så fina, de ser ut att kunna funka finfint tillsammans på med. Är det så live också?

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 17:47:01 följande:
    Ååååå du ska inte dit nåt snart igen?
    Måhända...jag såg den fina svarta klänningen med stjärnor där idag, den var finare live än jag kunde tänka mig så jag är lite sugen på den!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 17:52:41 följande:
    Ååååå.... Får man flörta med dig om du ska dit?
    Absolut. I morgon ska jag jobba men om jag tar mig till stan på lördag så köper jag 92:or till dig. Såklart.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 17:52:03 följande:
    Tack! Fiiiina lilla S i pricktröja/randbyxorna
    Vet du... idag i samma butik hittade jag de orangerandiga byxorna i en större storlek till 50% så jag köpte dem att ha i höst. När jag såg retroblommabyxan insåg jag att 92 kommer S inte att kunna ha tyvärr.
  • mortillsju
    Mosen08 skrev 2009-07-09 17:48:15 följande:
    Ja visst är det så, passade perfa
    Då ska jag köpa stjärnklänningen och leggings i lapptäckemönstret. Jag såg dem idag men insåg inte att det funkade så bar ihop där de låg på hyllan
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-09 18:12:16 följande:
    åhh fanns där mycket annat fint nytt och på rea?
    Det finns inte så mycket Molo där men de tar in lite varje säsong och lite ytterkläder så. Set var stjärnklänningen, lite baby, två lite mer killiga tröjor, M lyfte inte ens på ögonbrynet för dem lapptäckesleggnings. Nej inte så mycket. Jag skulle inte åka dit för dessa plagg om man säger så.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-09 18:21:17 följande:
    ahh ok då låter jag bli
    Men det är en trevlig butik. Förresten de hade 30 % på en del småfolk *ändrar mig*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14