• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Just nu känns det ju som att man lika gärna kan jobba.
    Jaja efter regn kommer sol, eller nåt.

Nu skulle jag vilja att MAT kommer med sin kollektion så man får se om det är nåt man måste ha.
    Sen väntar jag på Katvig och NS oxå. Kan ju bli hur dyrt som helst.

• jompa
    mortillsju skrev 2009-07-24 09:00:47 följande:
    Men du har väl sett det de sisar påp sin hemsida, MAT alltså
    Ja fast där syns ju inte allt och sen tycker jag den är lite dålig deras sida.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-24 09:15:29 följande:
    Morning flickor.Tråk väder även idag Det känns verkligen som hösten kommit nu, undrar om vi kommer använda alla fina shorts o linnen någe mer? Idag får det bli en shopping tur, måste köpa en massa grejs till husvagnen.
    Håller med om tråkväder. Har snart slut på ideer för såna här dagar nu.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:19:43 följande:
    Godmorgon!
    Måååårning babe!!
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:23:41 följande:
    Ser att det är väder klagningar Här är det sol/moln och sååå jädrans varmt! har ni det kallt?? Igår hade vi molningt hela dagen och 27 jävla grader - så kvavt så man inte kunde andas men inget badväder... Gaah så drygt!
    Men skicka hit värmen då, vi hade bara 19 grader igår, mulet och blåst. Brrrr...
    Idag spöregnar det och det är 18 grader.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:38:42 följande:
    Ja du kan få lite! Jag AVSKYR när det är så där kvavt så man knappt får luft....Hörrni, jag som inte hängt med alls på sista tiden, när kommer småfolks höstkollektion? Jag har fortfarande inte köpt en endast pinal från Molo höst
    Ibland blir det så, kanske fanns det inget som lockade tillräckligt.
    Jag har bara två plagg här hemma eller nej. tre plagg ännu. Väntar på 4 till, sen är det stopp på Molosar.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 09:42:52 följande:
    vilka har du köpt och vilka väntar du på?
    Jag har hemma en pippitröja, ett par randiga byxor och varning moose tröjan.
    Väntar hem en pusseltröja, och sen en tröja med nåt tåg motiv och sen nåt med nån övergångställes gubbe på och så en lila lurv.
    Ja du läser rätt en lurv
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 09:47:16 följande:
     en lurv igen får se om den ligger på tradera igen om en månad ohh warning moose o pussel är finast i år

Kan finnas en liten risk för det men jag gör ett försök då de faktiskt i våras kändes mycket tjockare och gosigare.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:48:50 följande:
    Älgtröjan vill jag ha! Men jag vill kolla in den irl så jag får en älgstackare på framsidan
    Ja den är fin, vi lyckades få en älg framtill på vår

Tycker annars tyvärr det är för mycket svart på Molos kläder och de håller så dåligt i tvätten.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 09:52:19 följande:
    ja lite gosigare var dom nog allt haha jaa dom är så fina!! jag hoppas min är fin jag tror vilket som blir fint! man kan liksom inte göra fel
    Vad har du köpt och vad ska du köpa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14