• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-24 10:01:12 följande:
    oj jag har köpt pippibyxorducati byxorlila stars linneoch så har jag beställtPins byxor med limegröna kantband strl 92 Badgesbyxor med röda kantband strl 92Warning moose tröja med orange kantband, print på hela tröjan strl 98Regnbågslinne strl 104Lila tunika med lila stjärnor lång ärm strl 110 Rosa (korallröd) lurv med gula kantband strl 104 MED luvaLila lurv med limegröna kantband strl 104 UTAN luvaBabuschka ryska dockor linne med pusselprint på ryggen strl 110Badges linne med rosa/limegrön randig rygg strl 110Badges leggings 116Pussel leggings 116Lila leggings med lila stjärnor 116Rosa/limegrön randiga leggings strl 110Pusseltröja print på hela strl 110Babuschka/pussel rånarluva strl mKlänning med luva badges print strl 110Klänning med luva usa print strl 116sen får vi se vad som kommer och vad jag kommer lägga till  
    Ahhh kommer det lurv både med och utan luva?
    Gahhh hoppas jag får en utan luva då, trodde inte de hade luva längre.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 10:01:12 följande:
    oj jag har köpt pippibyxorducati byxorlila stars linneoch så har jag beställtPins byxor med limegröna kantband strl 92 Badgesbyxor med röda kantband strl 92Warning moose tröja med orange kantband, print på hela tröjan strl 98Regnbågslinne strl 104Lila tunika med lila stjärnor lång ärm strl 110 Rosa (korallröd) lurv med gula kantband strl 104 MED luvaLila lurv med limegröna kantband strl 104 UTAN luvaBabuschka ryska dockor linne med pusselprint på ryggen strl 110Badges linne med rosa/limegrön randig rygg strl 110Badges leggings 116Pussel leggings 116Lila leggings med lila stjärnor 116Rosa/limegrön randiga leggings strl 110Pusseltröja print på hela strl 110Babuschka/pussel rånarluva strl mKlänning med luva badges print strl 110Klänning med luva usa print strl 116sen får vi se vad som kommer och vad jag kommer lägga till  
    Kommer du använda Molo mm på dagis eller kör du andra kläder där?
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 10:21:44 följande:
    japp med och utan köp inte den om den kommer med! det ska ju butiken informera om jaa finns mest fint till henne jag kommer köra blandat! fast älskade favoriter kommer inte användas på dagis. de kommer ju bara gå där varannan dag så... äsch då din knäppkorv nä jag tror inte det men.. har inte fått svar från mysgrodan det har inte funnits i nån shop än så jag vet inte om det tillverkats
    Få maila Annacill och kolla, vill inte ha luva på min.
    Skönt att gå varannan dag. Ska du jobba eller plugga ihöst?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-24 10:21:38 följande:
    Help please, sitter och velar hur jag ska göra ang. vinteroverall, är såå sugen på en ny Molo, men jag tror att förra årets passar även i år, har inte provat dock.Ska jag sälja den gamla och köpa en ny eller behålla den gamla? Dom är ju inte direkt billiga.
    Vad har du för färg på den gamla?
    Och vilken vill du ha?

Själv sitter jag med noll vinterkläder till ungarna. Men vi kör nog med skal och bygger sen under med fleece. Så få dagar det är riktigt varmt. Köper kanske nåt billigt att ha bara för de dagarna.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-24 10:27:04 följande:
    Nån skum grön/blå, la just in en bild Jag är sugen på orange, lila eller mossgrön, mest den gröna tror jag.
    Åhhh jag gillar den färgen du har, men om du väldigt gärna vill byta ska du ju göra det.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 10:30:57 följande:
    Mårning!!Här är alla uppe förutom Bubblan som såååver länge idag   *tröttmössa*Låg och velade på overall igår kväll å det är sketa svårt att välja mellan orange o hallon
    Jag säger hallon till Bubblan.

God morgon förresten, allt bra med er?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 10:32:23 följande:
    Ingen som vet  vad MAT kommer med för färger på overaller i år? Tycker vår MAT höll 1000 ggr bättre än Molos förra vintern... Han var inte blöt/kall en gång i den...
    Jo vänta ska jag kolla
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 10:34:03 följande:
    Åhå.. Tycker du?  Varför inte den orange?Japp allt oki här! Tråkigt jädrans väder bara  Hade jag vart miljonär hade jag dragit utomlands   Allt bra med er? Fina bilder i bildis på små busarna
    Bubblan är en hallon tjej

Håller med om vädret. Här har vi snart slut på dåligt väder ideer, så idag vet vi inte alls vad vi ska hitta på.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 10:36:00 följande:
    Nån som sålt en MAT overall på T? Fick ni bra för den?
    MAT går sådär på T tyvärr men prova Blocket där du kan sätta fast pris eller så provar du TS, de verkar vara mer populära i DK.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 10:40:43 följande:

Hur tycker du overallerna är att röra sig i? Verkar Milo tycka att den är klumpig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14