Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-11 00:10:43 följande:
    Mmmm det var lite av min tanke. Samt att kika på molosar. Kan du något om deras storlekar? Jag har helt plötsligt fastnat för den där Grandmas Coat. Jag brukade ha 40/42 i vanliga kläder men numera kommit ner i 38/40 verkar det som. Vilken storlek ska man då ha? Neeej, de kan du inte handla. Ta några andra istället eller skippa helt och hållet.
    Det blir nog fåglar och retroblomma eller blanket istället.
    Dom stickade kommer aldrig innanför min dörr!!!
    Såg ju att jag glömde skriva upp Badges kläningen med luva på min lista!!!!!!!!!
    Får väl haffa i butik sen.
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-11 00:19:03 följande:
    Bra att ha hållhakar oxå! Den med isolering var bra. Nu har ju inte jag någon växalådor/kläder i mängder till mina så det är rätt lugnt här på denna fronten.
    Ja, det där med isolering funkar alltid, han bara suckar.
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:20:17 följande:
    haha gillar du inte buggor?
    Blääää, buggan och snöleggings går i containern!!   *duckar*
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-11 00:23:03 följande:
    Kanske inte precis so den men koftor kommer det. Men jag tex diggar inte den omlottkoftan. TOK lång i ärmarna o det ser ut som om man krympt överkroppen...Fattar inte varför alla köper sådana?? Kanske jag som är knas Jooo!! Ohh jag som är så sugen på en bugga.. Njae.. Köpte ny säng till Isak igår så jag får ta det lugnt med mannen ett tag Just det ja. Det kommer jag ihåg nu att du berättat tidigare. Men alltså är man egen företagare så måste man jobba slav så är det Va fan innan du ens sett pengarna kan du räkna bort 52% i moms, arbetsgivaravg mm.. *suck* Inte konstigt folk jobbar svart liksom....
    Nej nej nej, ingen bugga här. City vagn tycker jag.
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:26:42 följande:
    åhh äntligen en som mig jag fattar inte tjusningen med buggan ser otroligt obekväm ut
    Obekväm, ranglig, dålig stötdämpning, dom där fjolldäcken ryker i den terräng jag kör i!!!! *duckar och springer*
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-11 00:28:12 följande:
    näpp, bara en pins body. Nu är jag så snurrig och vet inte vart jag har tittat m m så nu hoppar jag i loppelådan. Sov gott tjejer!
    isako skrev 2009-07-11 00:32:00 följande:
    Samma här. Mini talibanen vaknar kl 5 nu för tiden o är vaken timme... *suck*Kramisar
    Nattis på er!
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:35:35 följande:
    du behöver inte ducka för mig för jag håller med dig vi kan ducka tillsammans
    Näe, vi behöver inte ducka om vi är två.  
  • Raihana

Goddag i tråden!

Fick sova till 09 imorse!!   Enda fördelen med att kidzen inte är hemma, men saknar dom. Tur dom kommer imorrn!!!

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 17:42:52 följande:
    Äh.. Jag kör baby en sista säsong!! Växer hon ur dem så får jag väl sälja bort dem då Då kanske man kan slå till på 4 stycken ändå  Va sjutton kostade baby fleecen? Va de 499?
    Dom kostade väl 449 Så då blir det ju nästa nsamma pris med 4 baby lurvar som 3 junior
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:14:08 följande:
    Ååååå jag blir gaaaaalen här!!!Alltså jag har NIO plagg i ett print här Å jag kan fasiken inte välja bland dem... Några måste ju åka så e de bara..Vad hade ni behållt av följande:Tunika 92, leggings 92, muddisar 110, babybyxa 86, knapptröja 104, tunika 104, leggings 104, linne 104, hjälmis.Bubblan har ju baby 92 än å de är en av mina favvisar..
    Jag tydker du ska göra dig av med muddisar i 110, babybyxan i 86 ( är väl för liten?)
    tunika 104, leggings och hjälmis. Fast det beror ju lite på vilket print det är.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:21:03 följande:
    De blir 3 baby  *ännu billigare ju*
    Hihi, ja det blir det ju!
    Och jag som vill ha 6........
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-11 21:15:51 följande:
    Ngn som handlat från ollypop.com där är ju lite gamla godingar kvar och allt, men jag har aldrig handlat där förut..
    Tyckte dom var dyra. Även med rea, så ska det ju på frakt och så.

Men köper nån verkligen dessa hemska prickar???
    http://www.ollypop.com/MoloW89/redotTxg.jpg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14