Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-12 00:52:08 följande:
    Ja! Hade jag kunnat slå in honom i bubbelplast hade jag gjort det!
    Ja, tragiskt hur barn kan vara. Min snart 4-åring kom hem ledsen från lekplatsen för att jämnåriga tjejer kallade henne tjock. Ööööh, ska så små ens veta sånt liksom.....
    Och hon ska börja på dagis om en månad
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-12 00:55:43 följande:
    Kan inte heller hitta dem på ngn svensk sida.. Men har sett dom det vet jag, men det måste varit i dansk shop
    Ja, Dk har jag också sett dom. Är lite avis på föräldrarna som är där just nu....
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-12 00:57:06 följande:
    Ja det får bli så. Får köpa så neutrala kläder som möjligt. Men rött borde de väll inge reagera på eller? då får han ju lite av båda världar även om det är en "killig" tröja.
    Min kille har rött ganska ofta då det är Blixten McQuuen bilen på.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-12 00:58:29 följande:
    haha jag med!! Fan jag hade dem på min lista men tog jag bort dem!?!! *dooh*Får hugga dem när de kommer till shopen Nääää!! Redan vid 4 år! Stackars stackars gosungen!
    Ja, men jag gick dit och läxade upp dom
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-12 00:58:29 följande:
    haha jag med!! Fan jag hade dem på min lista men tog jag bort dem!?!! *dooh*Får hugga dem när de kommer till shopen Nääää!! Redan vid 4 år! Stackars stackars gosungen!
    Mamma och co. skulle gå och shoppa lite i Köpenhamn efter tivolit på em, så jag försökte lite: Mamma kan inte du .......
    Sluta med dina kläder nu, jag ska shoppa leksaker till dina barn! INGA kläder......
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-12 01:05:05 följande:
    nämen fyyy! ibland fattar man inte hur vuxna fostrar sina barn! isabel hade inte överhuvudtaget ens lagt märke till om en jämnårig är tjock/smal eller whatever... fy
    Näe, men min dotter har lekt flera ggr med dessa granntjejer. Så jag vet inte vart det kom ifrån.
    Men jag gick dit och frågade dom om dom lekte med henne för att hon var snäll och rolig eller för att hon var tjock. Snäll såklart svarade dom, ja varför kommentera hur hon ser ut då? Hon har väl inte kommenterat eller sagt ngt om hur ni ser ut.
    Så dom skämdes lite. Jam na undrar hur folk uppfostrar sina barn. Sen att barn kan vara plumpa är ju en annan femma.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-12 01:10:13 följande:
    hahah dumma mamma! You go girl. Vet hur jag blir om ngn är dum mot Isak. Jag är då rakt INTE pedagogisk.. *skäms lite, meninte mycket* haha japp den här tråden är faaaarlig för ekonomin.. *suck*
    Ja, lite knasig var hon allt.
    Jag var pedagogisk för jag vet hur bra hon lekt med dom förut, men är på min vakt med dom nu.
    Men det finns en del andra barn i krokarna, och då är jag inte pedagogisk för 5 öre.
    Theina skrev 2009-07-12 01:05:51 följande:
    haha, min mamma säger samma sak.... men usch och fy för att säga sånt, i den åldern dessutom.isako: tycker att rött är en helt OK killfärg Skit också, nu hittade jag ännumer jag vill ha.. äääh, jag har inte råd att hänga med er, haha..
    Ja, hon var väldigt bestämd....
  • Raihana

Näe, ska sova nu. Mina guldklimpar kommer ju hem imorrn

• Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-12 03:26:08 följande:
    min son har okså fått höra sådant  att han är tjock osv ,nu vill han inte byta om på gymnastiken i skolan  han är 9 år
    Känner igen det där sen jag var liten lider med honom. Barn kan vara sååå elaka.
    Jag började skolka från gympan i 4:an.....som tur var fick vi dispans och jag och mamma gick och tränade på gym 2 dgr i veckan och visae upp det stämplade gymkorten från läraren, så från årskurs 5 hade jag inte gympa mer. Sååå skönt!
    Hoppas det blir bätter för honom.

Godmorgon alla förresten!!
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-12 08:18:40 följande:
    De med prickar?De finns på lilla helsingborg. Ring eller mejla de. Godmorgon i tråden, förresten.
    Aha, toppen! Ska dom inte lägga upp allt på hemsidan snart, vet du det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14