Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-12 09:57:27 följande:
    Det beror på om det är årets eller gamla modeller. Årets är helt normala, eller till och med åt det stora hållet, medans de innan varit ganska små i storlekarna
    Är staketet färdigt? Kan ni koppla av lite? Och hur reagerade August på staketet?
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:29:39 följande:
    Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen
    Hoppas allt går bra för er nu!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:31:17 följande:
    Hej hej tjejer
    Hej hej! Fick lurven i fredags förresten. Men vad konstig fleecen var, man såg ju nätet i tyget, gör man inte på min turkosa hemma. Sonen blev i alla fall glad att han för en gång skull kan matcha lillasyster.
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:31:17 följande:
    Hej hej tjejer
    Lämnade precis omdöme osså
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:47:48 följande:
    Hej hej gumman...*tänker* hmm inget jag reagerat på men jag tycker överlag dom ifrån våren blivit lite tunnare i lurven Nellys lila & den rosa är med lite tunnaren medans dom äldre är mycket tjockare trots jag tvättat dom en massa.
    Hmm, kanske gjort dom tunnare för att vara vårlurvar. Har ju också den turkosa, rosa och den lila sen innan, men dom är nog bara tvättade 2 ggr och dom är som nya.
    Gosiga är dom i alla fall. Näe nu är batteriet slut.
    Tjingeling på er!
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:51:38 följande:
    vårens är ju mycket tjockare o goare än tex förra höstens... har du kanske inte tumlat o fluffat?
    Jag tycker tvärtom, köpte en från i höstas på T och den är tjockare än de från i våras.
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-12 15:02:39 följande:
    *tänker på lilla Maia*
    Här också! Vi kan skicka tanke kramar till Maia! Eller Dino kramar! Visst var det Maia som älskade Dinosar?
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:11:52 följande:
    Godkväll. Upptäckte att lekterapirummet hade en dator med internetuppkoppling så nu fastnade jag här såklart medans Maia leker lite Vi ligger inlagda...inget resultat ännu trots både Klyx och oljelavemang. Imorgon bitti blir det vattenlavemang. Efter klyxen skrek sig Maia fördärvad...det var hemskt. Hon knep med benen så självklart kom inget ut mer än klyxen som rann med ytterst lite bajs. Sen sov hon helt utmattad i 3 timmar efter det och nu har hon precis fått olja...så jag väntar på effekten. Hoppas F kommer och avlöser mig inatt för jag är helt slut efter denna dagen. Vill hem o duscha o ta på mig rena kläder också...har allt möjligt på mina byxor nu som inte luktar så gott...
    Nämen lilla gumman! Du får ge henne en stor kram från mig!
    Hoppas det lossnar snart så hon får ut det.
  • Raihana

Hej hopp i tråden!

Här hoppas inte mycket, mest allergi prat ser jag!

Jobbigt för era små! Känner att jag kan vara glad att jag "bara" är pälsdjursallergiker (lite nötter då), men det är ju väldans mycket lättare att undvika än mat.

Lillronya: Hmmm, ja det låter ju onekligen väldigt svårt.

• Raihana
    lillronya skrev 2009-07-12 23:30:10 följande:
    Måste säga att jag längtar tills han förstår!Han blir ju SÅ ledsen när alla barnen går och plockar bär och han inte får följa med. Och får han följa med så äter han ju en massa såklart. Det är ju gott!JA ja, som tur är blir han inte jättedålig. Bara halvkass... Det man är van vid är alltid det lättaste.
    Ja, eller hur. Men mat MÅSTE man ju ha i sig. Djur är jute inte ett måste på det sättet. Tur att ingen jag umgås med dagligen har djur.
    Däremot där vi ska semestra en vecka har dom en katt, så jag tältar....
  • Raihana

Åååh, mina bebisar kom hem för 1 1/2 timme sen .
    Men dom sover ute på parkeringen i husbilen Men sprang ut och pussade på dom.
    Usch, vad jag saknat dom!!

• Raihana
    lillronya skrev 2009-07-12 23:42:21 följande:
    JA det har du ju rätt i. Förstår att du tältar. Ååå vad skönt att ha de hemma igen!!Anjelin är hos farmor igen nu. Har varit där ganska mycket i sommar. I början var det ganska skönt, men nu vill jag ha henne HÄR!
    Ja, men jag misstänker att alla barn vill sova hos mig i tältet och inte i ett tråkigt hus
    Ja, jag sprang ut och väntade på parkeringen när dom ringde och sa att vi är snart hemma, men dom var 25 minuter bort.......
    Förstår att du vill ha henne hemma. Kommer hon hem snart då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14