Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa

Mjaaa, hittade lite till minneslistan
    Gjorde ett litet ryck och la ut igår, fick en del sålt på köp nu så jag slänger nog ut en laddning till ikväll.

LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-20 09:15:26 följande:
    Ja det verkar som att det går ok på T fast att det är sommar. Funderar på min hög om man ska vänta lite till eller köra lite nu.
    Jaaa, det tycker jag nog också, det var lite segt för några veckor sen men nu börjar det dra igång lite igen.
    Testa och lägg ut lite och se hur det går.
    Jag har ett berg av långärmat här, vet inte om jag ska lägga ut nu eller vänta lite till.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 09:31:08 följande:
    Jodå- nu så mår han skapligt bättre förutom att vi kör sten,sax,påse vem som ska få byta bajsblöjor här hemma Vi har precis haft julafton här hemma- det låg massor med paket och väntade på oss och en salig Max står nu och frågar efter fler paket att öppna
    Skönt att han är lite bättre iaf.
    Vi blev rejälv nervösa kvällen innan vi skulle åka på semestern, Liam fick helt plötsligt super hög feber, men som tur var så gick det över under natten.

Åååh va roligt med en massa paket. Vad var det för fint då?
    Här hemma låg det inte ett endaste paket när vi kom hem, får väl ta igen det nu
    LIAM
  • ängeln83

Nån som har tips på t-shirts o bralls?
    O som kanske vet hur NS gröna wct byxor är i storlek?

LIAM
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2009-07-20 09:57:10 följande:
    Har de röda i växalådan så jag vet inte
    Äh då
    Funderar på om man ska ta samma storlek som han har på jeansen?
    LIAM
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2009-07-20 09:59:08 följande:
    jag har de röda och ett par xl baggy och de beiga army i samma stl om det är nån hjälp?
    Jaaa, kan du inte kolla hur dom är mot xl baggysarna?
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-20 09:59:47 följande:
    Vad ska det vara för typ av brallor, mjukisar eller andra. T-shirts har vi ju en favvo och det är ju Småfolk, men jag ska nog prova Small Paul tror jag.
    Både och, mjukisar och jeans.
    Funderar lite på NS wct bralls och NS beige army.
    Mmm, favoriten här också ju, men problemet är ju att jag vill ha gamla modellen på Småfolk.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-20 10:05:13 följande:
    Ja håller helt med, den gamla är bättre. Finns det inte massa jeans nu på rea, typ Molo, MAT mm. Annars är ju NS favorit, gillar du den gamla modellen, den med bruna muddar?
    Jo det kanske det gör? Har inge vidare koll på shoparna längre, får leta lite.

Jaaa, gillar alla NS jeans, sålde precis dom med brun mudd för dom var för små, men vill gärna ha dom i storlek större.
    LIAM
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2009-07-20 10:07:04 följande:
    Alla är typ same same i stl. Ev så är wct typ 1cm längre än baggy xl, men det är nog mudden.
    Ah ok...men då kan jag ju ta den storlek jag brukar köpa i NS
    Tack för hjälpen{#lang_emotions_kiss}
    LIAM
  • ängeln83

Morning morning.

Idag lyckades jag sova lite längre, har varit ute på en prommis med hunden, grabbarna sover fortfarande.
    Idag ska vi öva på att sätta upp förtältet till husvagnen

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14