Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-10-02 11:42:01 följande:
    Åh vad skönt att redan ha helg! Jag jobbar några timmar till sen ska jag och barnen åka till badhuset och plaska lite tänkte jag.
    Underbart skönt
    Skulle nog jämt kunna jobba halvtid, alldeles lagom.

Härligt med plask i badhuset, jag måste också snart gå dit, alldeles för länge sen nu, men det får vänta tills magen är borta
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Söööööööta Maia i BT{#lang_emotions_heart}
    104 funkade ju kanon, bättre än vad 98 hade varit tror jag faktiskt
    Får nog hålla med om overallen, hon ser lite blek ut, den orange var myyyyyycket finare

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-10-02 12:17:08 följande:
    vad har ni för regnställ till er barn???? ge mig massa tips på vilka som är bra.....
    Jag gillar Didriksons, kanon kvalite och bra priser, har även ett från Lindex som också är bra.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:20:12 följande:
    Nja nu är byxorna uppdragna helt i grenen, inte mycket o röra sig i då. Dessutom hade hon blöja på sig där.  Släpper jag dom lite i grenen så hänger de i benen Men kanske får stoppa ner dom i stövlarna så funkar det... Ja den rosa åker nog....synd för den var supermysig men så hemskt tråkig färg liksom när man har så mycket mer färgglatt så lär den ju inte bli använd. Hur är det med magen idag??
    Aha, men på bilden såg dom iaf jätte bra ut
    Hon lär ju kunna ha dom länge iaf.

Tror inte heller den kommer bli använd, och känner man så från början så är det ju lika bra att sälja den vidare medans det är rätt säsong.

Uff...sådär, känns som magen ska trilla av närsom typ. Det är ok så länge jag sitter/ligger men så fort jag går så är det skit jobbigt. Så all promenad som är längre än 50 meter är bara att glömma just nu{#lang_emotions_undecided}
    O vi som skulle till Ullared nästa vecka, får väl se om gubben vill köra mej i rullstol
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-10-02 12:22:37 följande:
    ska kolla didriksons då men har du fodrade eller inte.....jag vill nog helst ha utan foder......lindex har jag kollat men tycker dem är lite tråkiga men sen är man ju van vid idat:s som är skitsöta fast inget bra vet du nånstans man kan kolla på didriksons???
    Jag har bara ofodrade, kör med fleece under om det är lite kallare.
    Dom här tycker jag är fina:
    www.filur.se/images/products/large/06190.jpg
    www.filur.se/images/products/large/39817.JPG
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 12:32:41 följande:
    Nja men det kanske blir som för smultron, Gekås sätter fart på förlossningen Ja Maia kommer helt klart kunna ha byxorna även nästa år. jackan också om inte hennes armar växer så mycket, för där var den precis
    Ha ha, men du, då vågar jag inte åka dit, vill nog att pyret stannar i magen några veckor till, även om det vore skönt att få tillbaka sin kropp igen.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll girls.

Kom nyss hem från mammsen, har inte träffat henne sen i måndags så jag var sååå mamma sjuk Nu förstår jag hur Liam har det dom dagarna han är mammig

En maaaassa fin Småfolk hopping i BT, surar fortfarande över att jag missar alla salger.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-02 21:03:18 följande:
    haha är du en mamma fis jag med
    Jaaaa, en riktig mamma fis e jag Ringer varje dag o träffas minst 3 ggr i veckan Hon är ju en Liam fis så det blir ju att man träffas ganska mkt.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Morning.

Vaknade precis, har sovit dåligt hela natten, Liam kom in kl 1 (som vanligt) och har legat och sparkat och snurrat hela natten, uff, lagom mör i hela kroppen nu.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Help please, la just in en bild i BT, är jag helt ute o seglar med den kombon?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14