Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-10-04 08:38:22 följande:
    God morgon! Önskar jag kunde få säga detsamma, men jag och Lova har amningsrace hela nätterna Bada kanske
    Jag får väl passa på att sova nu, misstänker att jag snart också lär få sömnbrist på nätterna
    Liam är ju duktig på att sova han.

Mmmh, men hur många badhus tror du är öppna en söndag i den här hålan? Dessutom tror jag knappt jag kommer i min bikini längre
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-10-04 08:45:02 följande:
    Ja för min del så fick jag ingen direkt tvåbarnschock har jag kommit på, snarare spädbarnschock igen Och just det, håla var det ja- ni får åka på utflykt! Rosenlund är ju nice
    Jag lär nog få både tvåbarns och spädbarns chock jag

Mmmh, fast gubben jobbar natt och jag sätter mej inte i bilen själv med Liam till Jkpg, han grinar ju ut så fort man lämnar gatan.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tejja skrev 2009-10-04 08:50:34 följande:
    God morgon på er! Så härligt att få sova! NÅgon som kan bestämma åt mig? Ska Neah, 2 år, ha en katvig regn/vindoverall eller inte? Är det ett bra köp, eller är det bättre med galonisar?
    Morning.

Jag gillar regnoveraller jag o Katvigs är ju super fin. Liam har en från Me Too som är vääääldigt uppsattad på dagis.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Fullt ös hela dagen o nu säger magen absolut stopp för nu kan jag knappt gå *ajaj*.
    Liam somnade precis o gubben jobbar = lugnt även ikväll

La just in en bild i BT på Liam i Molo lurv storlek jr 98, OM jag nu ska köpa nån mer, ska jag gå upp en storlek då? Tycker den är i kortaste laget framtill.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-04 18:57:21 följande:
    jaa kör på 104 tycker jag!
    Tror nästan jag får göra det, speciellt om dom ska passa till våren också, antingen så har ungen växt nåt enormt eller så är lurvarna grymt små.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Brukar ESL gå bra på T? Har lite mini nutty här som jag visst har dubbletter av, tror ni det är nån ide att lägga ut?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-04 19:04:31 följande:
    lurvarna är små!!
    Det måste dom verkligen vara, speciellt denna höst, hans jr 92 är från förra är ju större.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-10-04 19:42:47 följande:
    Lite ledsen nu Antons gröna lurv köpte den i juni och använd några gånger nu under hösten ser bara för hemsk ut. Tappat lurvet nästan överallt. Stora kala fläckar överallt.
    Fy vad trist
    Kan du inte reklamera den?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-10-04 19:45:42 följande:
    Nja köpte den på rea. Går det att reklamera då?
    Vet inte riktigt men det borde det ju göra.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14