• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-09-28 21:22:52 följande:
    Jag söker jeans till Milla Kom på nu att hon har inget par hon kan ha! Använder du jeans på Ella? Tack Funkar NS bra på även små barn? Vet du ur de är i storlek?
    Jo, jag har ett par från hm som vi har haft i stl 68, 74 och 80 Jag tycker att de sitter jättebra. De här är det http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_BA_UND&shoptype=S En av de få byxor som inte ramlar av henne Det är verkligen jättesvårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Det är väl de och lindex velourisar som inte rasar av. Ns sitter också bra förresten.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Milliz skrev 2009-09-28 21:28:24 följande:
    Jo, jag har ett par från hm som vi har haft i stl 68, 74 och 80 Jag tycker att de sitter jättebra. De här är det shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_BA_UN... En av de få byxor som inte ramlar av henne Det är verkligen jättesvårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Det är väl de och lindex velourisar som inte rasar av. Ns sitter också bra förresten.
    Den länken funkade ju inte. Jeansen jag pratade om finns på första bilden på sid 3.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Greksmurfen skrev 2009-09-28 21:28:41 följande:
    wee snart e det dax att ninja å buda lite på T =)... 'pimm vilken super söt liten mössa=)solouniko: har med titta på NS till max men tycker som du att de verkar vara mer för större barn som kan gå.. kan tånka mej ett par till max nu när han precis lärt sig gå... tycker de ser rätt stora ut i stl....milliz: hur lång e ella?
    Hon är 77 cm.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nej nu ska jag gå och snöra mig framför tv:n en stund. Nattis!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Milliz skrev 2009-09-29 13:44:42 följande:
    Grattis!! Vi har inga ininer alls just nu. Det måste ju ändras på snart
    ininer=niner
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    melizza skrev 2009-09-29 21:20:54 följande:
    På måndag ska Stella ta gruppfoto på dagis....inget individuellt men ja ja jag förstår att personalen har beslutat att det endast ska bli gruppfoto eftersom det är inget kul för barnen eller personalen att ta kort och ha kaos en hel dag för lite kortFrågan är bara vad ska Stella ha på sig?????-pusseltröjan med rosa velourisar-rosa jeansklänning med aquaflower tröja och leggings-trollslända leggings och tröja med molos jeansklänning-pippifågel tröja och leggings med NS kjol
    Jag röstar på rosa jeansklänning och aquaflower

God kväll i tråden förresten!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Incommunicado skrev 2009-09-29 21:24:04 följande:
    Inte alls säkert. Damien har slutat sova med, hoppar helt över vissa dagar och somnar först 21:30-22 om kvällen trots att vi begränsar honom till max 1 tim på dagen och försöker lägga honom 20.. Det går upp o ner för de små, de har sina intensiva perioder.
    Oj, Elias hade en sån period i vår och sommar. Fast han sov iofs en stund på dagen då. Men han sprang omkring till kl 22 nästan varje kväll! Han var jättetrött men kunde liksom inte komma till ro av någon anledning. Sånt är aningens jobbigt. Men det har tack och lov blivit bättre nu. Men snart börjar han väl springa igen istället för att sova den lilla busen
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-09-29 21:24:27 följande:
    Nej den baddräkten hade inte Milla fått ha! Åh vad jag är hopping sugen! Blev 2 jeans och 1 par jeansleggings till Milla idag, helt OT men ändå. Jag vill ha nått mail från någon shopp om ett kul erbjudande NU!
    Var har du hittat jeansleggingsen? Såna vill jag ha till Ella!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Incommunicado skrev 2009-09-29 21:29:38 följande:
    ja usch vi håller på att försöka ändra rutiner så han ska kunna sova, men som du säger, han får ingen ro. Det började efter semestern och byte av säng, men det hade nog kommit ändå för han är inte orolig egentligen.
    Här blev det värre då vi flyttade i mars. Men han började nog någon gång i jan då han kom på att han kunde kliva ur sin säng. Det var jobbigt de kvällar M inte var hemma då Elias skulle sova och Ella låg och ammade länge. Men nu går det bra sen 1-2 mån tillbaks
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14