Ja...MAn eldar i sin vedspis och lagar mat på all mat som finns i frysen som är töad och slabbig. Sen äter man tills man inte orkar mer.Sen bär man vatten och eldar så att vattnet blir varmt så att man kan diska all förbaskad disk det blir när man lagat all mat.Sen blir man aptrött på alltihopa och lever på chips och pizza.Emellanåt ringer man till eon och skriker fula ord. (den biten står mannen för)
Oj, tur att ni har vedspis då iaf. Vi skulle nog frysa ihjäl om det blev så långt strömavbrott..
Bra Vad har du haft till den? Enfärgade legging, lila kanske?
Hmm, jag måste fundera. Jag har nog haft Lindex bruna velourleggings. Men jag vet att jag har haft något annat också. Jag måste inventera garderoben imorgon.. Men lila funkar ju också.
Här pratar jag med mig själv Undra om Milla kan ha storlek 1 på katvig mössorna? Hon har väl ca 43-44 i hattmått. Rosa/rosa borde ju vara superfin till brazil blue lurv..
Ella har ett hattmått på 46 och stl 1 är lite stort åt henne, men inte för stort.
Är det nån här som har dukatitröjan, den v-ringade med däckspår på ärmarna?Sitter den bra på era barn? På August är den alldeles för stor i halsen och åker ner så axlarna blir bara hela tiden.Är den bred i halsen, eller är August för smal?
Vi har också den och den sitter inte bra. Den är bred i halsen. Jag tycker att ärmarna är konstiga och breda också.