Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

karmasus skrev 2009-10-03 12:27:40 följande:
    morning! det är ett företag som säljer och då har du reklammationsrätt. (står ett F vid hennes traderaID)
    Aaa okej det visste jag inte att dom hade särkilda regler. Tack {#lang_emotions_laughing} Och godmorgon {#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-03 12:35:36 följande:
    typiskt när du väl vågade dig på begagnat
    eller nu gör jag aldrig mer utav folk jag inte känner till, hoppas & ber till gud nu för sjutton att overallen jag vågade mig på är så fin som på bilden & som dom skrev. Nää usch denna lördagen suger nu, ensam med barnen & stinkade väpnar luva {#lang_emotions_cry} Nu ska jag shoppa lite NS och trösta mig själv*muttrar*

Föresten någon boråsare här i itråden? Jag ska dit torsdag- söndag nästa vecka med familjen & min pappas familj som kommer hem en runda. Några shoppingtips eller andra tips vore super uppskattat.
  • Mamma Kråkan
    JsN skrev 2009-10-03 12:50:19 följande:
    Mögeldoft går enklast bort med ättika. Lägg den i blöt i ättiksvatten och skölj sedan och torka.
    Tack för tipset. Men jag vill helt enkelt lämna tillbaka den. Kanske är jag gnällig men om saken luktar mögel/gammal källare anser inte jag att det är fint skick.
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2009-10-03 20:31:23 följande:
    OT men vet någon var man kan hitta bra raggsockar? ( om man inte orkar sticka själv) Pippilotta hade slut i bra storlek och POPs är för dyra *snåljåp*
    hm jag köpte till viggo gråa där förra vintern och dom var super
  • Mamma Kråkan

Godmorgon girls {#lang_emotions_kiss}

• Mamma Kråkan

Hej hej tjejer{#lang_emotions_laughing} Nu är vi hem igen efter en super trevlig eftermiddag hos rahaina. Händer det något kul här?

• Mamma Kråkan
    Pimm skrev 2009-10-04 18:20:41 följande:
    Hejsan:) Kul att träffas så med forumfolk:)
    Heeej heeej !! Ja vi har ju jämn gamla barn med så dom har röjt och donat ihopa.
  • Mamma Kråkan

BUTTE heej gumman!! Hur gick det för mina mössor *nyfiken* något intressant som kommer på T måntro {#lang_emotions_dreamer}

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-04 18:27:47 följande:
    joo dom blev superfina enligt mig då aquaflower blev något mindre än jag tänkt mig för linnet var smalt så det gick inte att klippa så mycket sömnsmån, men den passade isabel super, så den bör ju passa nelly med hmm kaanske nått intressant för dig
    Toppen {#lang_emotions_kiss} Jaså då får jag väl hålla koll{#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan

Heeej heeej igen{#lang_emotions_laughing} Fy sjutton vad jag är trött idag, förstår inte det alls känner bani mig mig trött jämt {#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14