Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Emmsan skrev 2009-08-16 09:16:22 följande:
    gooodmorgon jäkla malou jag har drömt om mini a ture jackor hela natten
    hahhahaha
  • Greksmurfen

hejhej tjjer..... nue det utrensning i maxens garderob å in med nytt ifrån växa lådan...han kunde ha molo 86i body =O.....stora pojken...lr ja han har ju extremt lång a armar så mkt långarmat har fått gå nu ...ska göra en räkning sen hur det står till med antalet för framtida shopping behov dvs=P

• Greksmurfen

snyft maxens fina lewis hangselbyxor ryker nu...=(...köpte dem innan han ens va född=P.....men så fina e dem... men har ju inte varit period för långbyxor nu under sommaren...

• Greksmurfen

efter urrensning är maxen ägare av : 14 t-shirts/linnen, 7kortarmade bodys, 20 långarmade bodys, 24 långarmade tröjor både tunna och linte tjockare, 8 hängselbyxor (mjuka å jeans) varav två e korta ben på, 13 suits, 20 byxor, 12 kortbyxor/knicker, sedan flertalet pyjamasar å kortarmade/kortbenta suits.

2tjocka overaller, 2 tunna å en mellan tjock, 1 lurv =O, å diverse för utebruk.
    nu är inte tvätten inräknade så lite finns där med =P

å ändå rensade jag en hel del...... iof plockade ja upp från växa lådan....
    men erkänn det är väella inte så mkt =P...haha inte jämfört med liljan iaf =P lr hur=P.....

så lite moloshopping får man göra va till salgen?!...

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 20:53:27 följande:
    Hörru, inte mycket jämfört med mig??? Du har ju MYCKET mer kvar efter din utrensning än vad jag har efter min
    =P..... du har säkert ngt undanlagt ngn stans...=P sen har ju faktiskt maxen inga leggings å klänningar å räknar man med dem i din så vinner du nog =),...hihi
  • Greksmurfen

lj2:trevligt å råkas på gekås=)..... världen e bra liten ibland..sånna godingar.. men att du orkar ha med alla 3 in i affären =P

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 20:58:38 följande:
    Efter utrensning så finns detta som passar Maia: (detta är det rena jag har, men har inte så jättemycket i tvätten) 3 långärmade tröjor 5 knapptröjor 3 par byxor 42 par leggings () 11 långärmade klänningar, 50-talet kortärmade (vill inte räkna dom...) 2 par hängselbyxor 6 bodysuits 1 kik*kid frottéoverall 1 kik*kid "woven" overall kortärmade tröjor och linnen räknade jag inte då jag fokuserar på höstkläder nu, men det ligger nog på runt 30 sammanlagt som fortfarande passar. Kjolar, somamrsuits o knickers o sånt har jag inte räknat heller. Så just nu tycker jag inte garderoben är så stor inför hösten...iaf inte för o vara Maias garderob, är van vid att det svämamr över ju
    haha räknar vi samman allt så leder du =)..... men visst behöver man lite till ???? har faktiskt inte så mkt danskt i garderoben =S, en hel del lindex bor där med... tycker deras kläder e helt ok... sen har ja rensat in lite beg som ja fått ärva...men vet inte om det e min stil på allt de där.. =S diggar inte så mkt teknade figurer å massa märken på kläderna
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 21:01:17 följande:
    haha ja men nu räknar vi det gemensamma O nej växalådan här är typ lika stor som en skokartong...jag köper inte en massa för att växa i...tröttnar för snabbt
    =)...ni får ta å komma upp hit tills maxen fyller 1 sen =) en liten växjö visit e vella aldrig el=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 21:09:30 följande:
    nädå, Växjö var längesen så vi kommer gärna När fyller han år?
    28 okt=)...... så får se vilken dag det blir... du kanske vill assistera mej med tårtan =) du e ju så duktig...=)...
    LJ2 skrev 2009-08-16 21:04:08 följande:
    jag e som sagt van o ha alla 3 med mig själv överallt.. gissa hur det e med 3 som älskar o bada då??? själv med dom på stranden på gekås sitter ju iaf 2 i vagnen (ett tag iaf) lite gnäll blev det i slutet, men då fick de gå ner på golvet en stund där det va mindre folk så gick det bra, sen fikade vi.. så klarade de av en liten studn till sen.. va inte så länge där tyckte jag ju =)) men gissa om jag blev förvånad!! tykckte att jag kände igen dig, o sen bara.. men vad sjutton gör du här??? jag som åkte dit totalt oplanerat på hemvägen från halmstad ju =))) hitta ni nåt sen??
    jodå hittade både det ena å det andra å jag som INTE skulle handla ngt.... farligt å gå in där....=P ni då ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14