Vi som shoppar danska barnkläder del 14
vartifrån handlade du??
hmm har inte shoppat till maxen på typ 1 v...farligt farligt å gå å kolla på kläder...e sugen påbåde det ena å det andra till han juh=P.... nga fina reaor ngn stans??
www.tradera.com/molo-coolaste-bodysuiten-ny-auktion_96229713 min =)....till framtida generationer=) kunde inte motstå...hehe
gah måste få vädra r mig lite vet inte vart ja ska göra av alla ilskna blixtar annars=P.... harjobbat väldigt mycket på senaste haft typ 1 ledig dag på en vecka å då var det massa å göra. idag kommer jag hem, lägenheten ser hemsk ut, frågar om han borstat maxens 2 gaddar=P...nä ja hittade inte tandborsten ahhhh han har inte bara en de andra ligger i hans låda bara å öppna ögonen... fråga om han gett hunden medicinen ..n ja hittade inte dem.. öppna ögonen igen låg i medicinskåpet...
asså e det ett fenomen karlar har lr?? att inte kunna se ngt... idag har ja jobbat 7-18 så ja e trött när ja kommer hem.. men han har typ bara slappat..... igår på min enda lediga dag så hade jag vår son hela dagen så han var barnlös den dagen men gjorde inget för de.............
HUR ska man få dem att fatta och se vad som behöver göras??? förslag mottaget tacksamt=P,....
äh just det ja go kväll =)
hellu=) go kvällen pölsedamer=)....
GAh fick reda på att vår växjö butik redan gjort beställning på vårens MOLO hon sa att de vatt såååå fina....hmmmmmm undra om man kan få ta en titt...hade ju vatt sååå skoj=)
solouniko: vartifrån beställde du??
hmm kan man ha pussel på en kille =P......
själv så råkade j handla i helgne igen ja som skulle hålla igen..blev en damlatiner t-shirt baby, dino knicker stl 62, stjärn molo body, å en regnbågstunika til brorsdotterna alt på 50% =P..inte kan man motstå 50%
hejhej tjejer=)...var ett tag sen ja kollade in.....
har med fybndat lilte idag ...alice åpiraterna hade ta 5 barn plagg 100kr eller 5 baby bet 50kr oavsett tidigare pris =)... perfekt..
så hittade både det ena å det andra...=)
idag (lr imorn =P) ska ja ta mej i kragen å fixa ut på tradera tro ja... har för mkt här nu.... men det e ju så traligt å krabba med =P ni måste ni hålla med om =p...
har sett att nga pratat om det här men vad är med validering ? på T... ja lägger ju upp en och en eller kan man göra annorlunda??
go kväll... : helt ot men har fått i uppgift att göra bröllops å doptårta..
liljan å loppan: vill du assistera mig kanske via ett telsamtal när det börja närma sig =P =)...... den där marchmallow degen som ja sklle göra sist blev katastrof=(.. gick inte kavla..å dega ihop ska vi inte tala om fick ju panik iochmed att man satt fast i degen.. =S..... hur lyckas du få den så fin....?