Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Då har man äntligen fått sin blåa Molo-overall! Den är ju helt underbar och cartoon rånarluvan passar finfint till MEN jag tycker ff att det är bökigt att få igenom fötterna genom snöstoppen etc... Hmm. kommer man att bli galen på det i vintr när overallen ska av och på varje dag?! Vad tror ni? Nu ska man vela ang. detta ett par dagar då! *suck*

Tog några bilder (snabbt) som jag kan visa senare om så önskas!

• Mitt livs lycka

Alla verkar glad och nöjda med sina molo-overaller hör jag! Ingen som tycker de är jobbiga att ta på??

Tänkte köra ett test med mannen im - han får sätta på William overallen och tycker han att det är ok så blir den kvar för den är ju helt ÚNDERBAR. Älskar färgen!

• Mitt livs lycka

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 19:48:34 följande:

Jo då.. Liiite bök e det   Men inte så jag skulle låta bli dom
    Det är ju lite så jag känner nu jag med! Men tänk sen i vinter som sagt... Äh, testet imorgon får avgöra!
  • Mitt livs lycka
    lillronya skrev 2009-08-06 19:50:19 följande:
    Tack!Tror också 98 blir bra på bubblan i vinter. Anjelins är också i 98.Vi lämnade alltid vinterpjucksen på overallen i vintras o sen klev hon bara i skorna så satt overallen där den skulle
    Ja, det är ju lite lättare när dom är så stora att de kan klä på sig själva (kanske med lite hjälp) men jag undrar om jag inte kommer att sitta och svära lite varje gång overallen ska på i vinter.. eller så har man fått in snitsen så det går av bara farten. Jag vet inte!
    jag frågade precis min man vad han tyckte om den till vår son. Han tyckte den var ok!!! Och då skall du veta att han har STARKA åsikter vad som är flickigt och pojkigt
  • Mitt livs lycka
    jojoa75 skrev 2009-08-06 19:52:47 följande:
    Emma tog av o på sig sin overall själv hela förra vintern, tyckte inte att hon hade svårare el lättare att ta på sig den om man jämför med pop som hon oxå hade.
    Det är ju det - jag skulle ju vilja ha en overall som bara glider på barnet! Men en sådan kanske inte finns på marknaden än!
  • Mitt livs lycka
    Stormis skrev 2009-08-06 19:59:59 följande:
    Fick ni också mail fr Småfolk idag? De kommer ju med fina overaller de med. Med dubbla dragkedjor! Å vad jag gillar när de tänker till!!! www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php&c...
    Ja, det var smart av Småfolk!
  • Mitt livs lycka

Nu har jag lagt in två bilder på W med nya Molo-overallen. Har dock inte plus-tjänst - om någon har tid och lust får ni gärna lägga in de två bilderna i BT.

• Mitt livs lycka
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-06 20:18:55 följande:
    Nu har jag lagt in två bilder på W med nya Molo-overallen. Har dock inte plus-tjänst - om någon har tid och lust får ni gärna lägga in de två bilderna i BT.
    Bilderna finns alltså i mitt bildgalleri.
  • Mitt livs lycka

Tack Butte för att du orkade lägga ut bilderna i BT!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14