Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Är det någon här i tråden som fyndat en UNDERBAR lila/orange Hummel-overall på TS?? Kan det stämma att det blir ca. 400 kr för den + frakt?

Är det många av er som budar på TS? Verkar lite krångligt... Eller?!

• Mitt livs lycka

God morgon i tråden!

En fråga:
    Om ni namnar era kläder - hur namnar ni dem isf? Med märkpenna eller "namnlapp" ??

Inför dagisstarten skulle jag vilja ha någon typ av namnlapp som INTE behöver sys fast och som går att få bort när plagget inte används längre och man vill sälja det... Finns det?? Någon som vet??

• Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2009-08-07 08:07:39 följande:
    Godmorgon Jag beställde namnlappar ifrån www.namnband.se, sen köpte jag Taggits, super smidigt som man bara fäster typ i tvättrådslappen med en plastgrej.
    Tack för tipset!
  • Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2009-08-07 08:07:39 följande:
    Godmorgon Jag beställde namnlappar ifrån www.namnband.se, sen köpte jag Taggits, super smidigt som man bara fäster typ i tvättrådslappen med en plastgrej.
    Förresten, går de att ta bort enkelt? Står inget om det på hemsidan vad jag kan se?

• Mitt livs lycka
    sara1981 skrev 2009-08-07 08:41:17 följande:
    Japp, fast då är själva taggitsen förbrukad, bandet kan du använda igen!
    Ok, att den är förbrukad gör ju inget! Bara den går att ta bort! Bra iaf att bandet kan återanvändas!

Tack för snabbt svar!

• Mitt livs lycka
    seadwarf skrev 2009-08-07 08:49:48 följande:
    Hej .. Vilket dagis ska han gå på? Tack för tipset om solskyddsdräkt från Clas Ohlson förresten, köpte en var åt barnen ;P
    Hej!

William ska gå på Råbäcken (Må Bra). Var ska din lilltjej gå?

Bra pris på solskyddsdräkt så då är det bäst att passa på!
  • Mitt livs lycka

Apropå enfärgat:

Någon som vet var man kan hitta oranga långärmade baströjor (som man kan ha under t-shirts alltså)?? Hittar vita, svarta, gröna, röda, bruna etc. men inte oranga.

• Mitt livs lycka
    Buttelina skrev 2009-08-07 09:32:01 följande:
    har du kollat simplycolors.se tror jag den heter..
    Aldrig hört talas om! "Springer" dit och kollar! Tack!
  • Mitt livs lycka
    ängeln83 skrev 2009-08-07 09:31:48 följande:
    Jag köpte just enfärgade långärmade från HM, bla en orange
    Jaha, det såg inte jag när jag var där. Jag köpte grå, vit, gul och blå men då får jag helt enkelt ta ytterligare en titt på H&M nästa gång!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14