-
jo fast den ser så enkel ut....skulle vilja ha nåt lite kul på eller nåt annat ovanligtIncommunicado skrev 2009-08-26 19:47:48 följande:gillar du inte NS-jackan? den är perfekt för bil, inte så varm och 500 kr.
-
GRATTIS på 1 års dagen Teolin!!!!!1 och 1 är 3 skrev 2009-08-26 20:06:01 följande:Tack!!
-
Åååå vad härligt att åka iväg utan barn.....hur länge blir du borta?? Ha det så skönt och njut av stillsamhetenEmmsan skrev 2009-08-27 08:36:59 följande:mååårning lämnat barnen på dagis packar det sista o tar en WHISKEY tror ni jag e nervös??????
-
det är lillamirakel som hade det men vet inte hur länge den gällde men jag beställde där i fredags och då gällde den ännuPimm skrev 2009-08-27 08:05:27 följande:Morrn morrn tjejer! Sitter här med en förkyld son som sovit som en kratta inatt.En fråga, var det lilla mirakel som hade sommarbus kod 20% eller var det någon annan, jag minns inte:) "amningshjärnan"
-
Åååå tjejer inatt fick en kompis till mig en liten pojke så nu måste jag ha en suit till pojk. Helst en molo på rea....TIPS????
-
vad fin!!! typiskt en Tara klänningRååsa Smurfen skrev 2009-08-27 11:36:21 följande:vann denna nyss www.tradera.com/Molo-klanning-paraplymotiv-st...#pic
Hon kommer bli superfin i den.
-
Hittade space bidysuit på lillamirakel...den blir nog fin på deras lilla pojk. Tog en 62....hoppas det blir lagom eller lite stor så han kan ha den ett tag.SmillaMilla skrev 2009-08-27 11:37:14 följande:Åhhh vad kul. Tyvärr inget större tips.
-
Halloj i tråden!!!
Shit vilka fina mössor Butte!!!! Vad duktig du är på att sy då *avis*
Bubblan du var ju med en riktig pärla på att sy juh.....skitfin mössa. Du måste visa kaninmössa med senÅngrar att jag sålde mina kaniner....kanske ska sy en kossa mössa jag då
fast jag är skitkass på att sy
Kan du inte visa bild med mössan på Bubblis
-
Hallå tjejer
vad händer här ikväll??? sitter med T numen det är kul när stålarna börjar rulla in på kontot förstås
Jag la in lite bilder i BT
Så fina smultronbarn det fanns där med....snart kanske jag ska få lukta på en sån liten som min kompis fick i veckan....jag köpte ju en spacebodysuit till han som jag hoppas kommer imorgon.
-
tack sötis!!Buttelina skrev 2009-08-30 21:12:30 följande:milliz: vilka söta barn du har. dottern din är verkligen bedårande i den mössan melizza: fiina inköp så söt din lilla tjej är sååå fin i babuskorna!