Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mokie skrev 2009-08-18 11:56:09 följande:
    Hej, tänkte fråga er som är proffs på det här, molos lurvfleece hur är den i stl.. Min 3 åring är 96 cm lång och jag har velat sedan igår kväll om man ska köpa 104 el 110? vad säger ni?
    min dotter är 3 1/2 år och ca 1 m lång....jag tog 110 till henne men vi har lurvjackor från tidigare kollektioner i strl 104 och dem sitter bra med tom lite växtmån. Men jag tror att årets kollektion har lite mindre lurvjackor i storlekarna än tidigare kollektioner.
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-18 12:53:27 följande:
    Oooo.. ser ni pratar mössor till lila lurven Fnular lite själv där faktiskt.. Men till hallonen e iallafall katvigs lila/vita kanonfin då det är lila/vitt på tassarna *tipsar*
    tack!! då vet jag vad vi ska ha till...måste prova hemma sen idag när jag kommer hem om nu postis varit så snäll o lämnat paket till mig med lurv
  • melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-19 00:00:51 följande:
    hej i natten kikade i BT  Melizza jätte fina bilder i från båten  och Tjolla underbara bilder  vid havet  ,jag älskar hav  och  sjö  bilder är så rogivande och mysigt för ögonen  
    Tack!! sitter och läser lite ikapp här på morgonen innan frukost

Min hallon lurv kom aldrig igår så jag hoppas att den kommer idag......
  • melizza
    Lillronya: cool Emilio i dem jeansen och EBBE och söt liten Anjelin i sniglarna

Isako: såå söt och nöjd Miriam i brorsans stol

Tjolla: fina sommarbilder på din sötnos

Flowerpowermama: nice shopping.....dem inka molo kläderna var coola....och fina me&i kläder på tjejen under den superfina molo jackan

Liljan: söt Maia på gungan och i fönstret....vad har hon för fin gul klänning till dem molo tights???

Partymolly: söt liten tjej i fina kläder
  • melizza
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-19 10:56:05 följande:
    Tack söta! Me&I var jättefina, dottern älskade klänningen på en gång. Tyvärr var byxan trasig i grenen så de får skickas tillbaka och hoppas att nästa håller bättre.
    jag ska ha träff den 30:e och hoppas min mellan tjej gillar den för den var verkligen fin och med dem tightsen till......den lilla får jag aldrig på nån klänning nästan...ska ju bestämma själv vad hon ska ha på sig och det blir alltid byxor och t-shirt

inka printet växer i mina ögon alltså....du får gärna visa bild med modell i senare
  • melizza
    Everlonn skrev 2009-08-19 12:12:01 följande:
    La in lite bilder i bt på klädkombos gammalt och nytt Och på de underbara eldtightsen som jag äntligen fick tag på!
    De var verkligen skitsnygga dem eldtightsen...vill ha vart fick du tag på dem??
  • melizza
    Tindrisen03 skrev 2009-08-19 13:20:56 följande:
    Har ngn av er beställt lurviga rånarluvorna fr Molo? Hur sitter de på? Hur är stl på dem?
    Dem sitter jättebra på....min dotter på 3 1/2 år har jag köpt M (3 - 5 år)och dem sitter perfekt...kolla i BT där hon har den hallonrosa med pusselfoder. Jag har även beställt en lila
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-08-20 09:34:56 följande:
    Är detta verkligen renar?Jag som alltid kallat dem för älgar www.tradera.com/Molo-tunika-troja-med-renar-s...(inte min)
    Nej det är ju älgar och inte renar....

Godmorron!!

Igår kom den superfina hallonrosa lurven {#lang_emotions_heart} Lovely!!!
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-08-20 09:43:59 följande:
    passade den? kan hända att de bara tagit större...
    ja den satt som dem andra 104:or vi har hemma och det är ju ff växtmån så jag är supernöjd....den var helt klart mindre i storlek än förra årets så det var tur att jag tog 110....tack för hjälpen gums....tur man har er här
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-08-20 10:00:00 följande:
    Oj, 9 mil, då hade vi nog inte hunnit knappt fast vi åkte direkt vi vaknade
    vi har med ca 9 mil till båda ställena som finns här i närheten....det är antingen Gbg östra och mölndal eller Uddevalla...det tog ca 45-50 min att köra dit

en kompis härifrån födde i bilen på väg in till Uddevalla och allt gick bra faktiskt men det kunde ju gått helt galet....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14