Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-08-01 16:00:47 följande:
    Ingen aning
    skall du vara hemma imorgon också???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-08-01 16:04:37 följande:
    Ja det fick bli så. Var ju tvungen att bestämma mej i middags, så jag ringde och sa att jag inte kommer imorgon heller.Och han är fortfarande väldigt hängig även om febern inte är så hög nu. Så det känns rätt. Förmodligen är han feberfri imorgon....
    sugen på lite besök på förmiddagen???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-08-01 16:08:48 följande:
    Absolut!Om ni inte är rädda för förkylningsbaciller.
    Vi kan ju höras på förmiddan och se hur Milgo mår. Är han mycket förkyld så kanske vi hoppar, annars kommer vi gärna
    Måste laga middag nu men vi hörs snart igen.
    Är ju supersugen på att se ditt nya kök{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-01 19:42:18 följande:
    Lillronya-- Hur är jenasen med stars i strlk? Breda i midjan? Långa ben? Bra muddar nertill?
    du är så duktig gumman som alltid har så mycket fint ute. Bävar för min hög som skall läggas ut om en vecka ca 80 objekt. men jag orkar inte hålla på i omgångar. Lika bra att göra allt på en gång men det är mycket jobb suck

Fina skaer du hade ute nu{#lang_emotions_tongue_out}och tack för de snälla kommentarerna om mina flickor kram kram
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-08-01 20:25:54 följande:
    gaahhh jäkla skittradera
    VAD händer???
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-08-01 20:27:05 följande:
    haha...blir du fattig?
    hej Lisa
    Alvin har ju blivit en såååååååå söt kopia av dig vännen. Kul att se lite bilder på sötnosen
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-08-01 20:31:44 följande:
    Hej hej! tack! Såg dina fina sötnosar i BT också. Måste bara säga att de lila linnena från NS är otroligt snygga...dina små passar superbra i dom.
    Tack så mycket, de är de nya favoriertna här hemma. helt underbart fina faktiskt. Var lite skeptisk först men nu äger jag 4 i olika storlekar hi hi. Hur är det i norr???
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-08-01 20:36:26 följande:
    smart att skaffa olika storlekar...annars stå rman där helt plötsligt och bara MÅSTE ha fler och så är dom slut i varenda liten shop. Hade jag haft en flicka hade jag också köpt på mig lite såna...men Alvin passar nog inte så jättebra i just ett sånt Livet uppe i norr är bara fint...jag jobbar mest hela tiden men det är rätt skönt att tjäna lite pengar för en gångs skull. David och Alvin är i stockholm nu och har lite semester.Hur är det nere i söder då?
    Du kan ju alltid köpa och ha på när ingen ser hi hi
    Åker de på semester utan dig? Är allt bra mellan er? Förlåt om jag snokar.
    Ja att det känns som att man arbetar hela tiden känner jag till väl, suck
  • nikki2006
    madebyinferno skrev 2009-08-01 20:43:30 följande:
    Måste bara fråga, är inte de kläderna ni shoppar ganska dyra och vad gör ni med fläckar och liknande som inte går bort/laga, gråter ni blod vid missöden??Missförstå mig rätt nu, detta är ingen kritik utan bara en ärlig undran
    Jag säljer de kläderna prescis som alla de andra kläderna. tror det eller ej men det finns faktiskt de som köper dem fast där är någon fläck{#lang_emotions_wink}Bara man är ärlig i annonsen tycker jag. jag använder haklapp på mina barn men de får naturligtvis leka och äta precis som alla andra barn, blir det en fläck så tvättar jag den tröjan på kvällen. Det är sällan inte en fläck går bort med diskmedel och vanish
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-08-01 20:51:36 följande:
    haha...nja jag får väl producera lite tjejer framöver så jag kan shoppa en sån ist Jadå allt är bara finfint. Men David och Alvin är lediga i 9 veckor i sommar medan jag jobbar hela sommaren så dom har passat på att åka en vecka till stockholm nu för att hälsa på davids föräldrar. Jag jobbar ändå hela helgen nu så jag är inte mycket till sällskap här.Men vi ska åka på en liten minisemester hela familjen till kolmården samt en tur till stockholm i mitten på augusti. Ska bli jätteskoj. Än så länge har jag inte behövt gråta över förstörda kläder..men visst blir det en del fläckar. Dock har de allra flesta gått bort med lite fläckborttagningsmedel.
    oj då är det syskonplanering på gång{#lang_emotions_wink}
    Kan faktiskt vara skönt att vara själv någon gång ibland, speciellt när man jobbar mycket, eller hur. Vad skönt att det inte var något mer allvarligt
    Kolmården låter ju ur mysigt, ni får ha det så kul. Nu skall jag slagga snart. Även om vi bara setts en gång så saknar jag dig ibland, är inte det lite konstigt hi hi.-D
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14