Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Vill också köpa ny overall till Liam, men jag är "rädd" att förra årets fortfarande kommer passa, har ju blivit helt kär i den mossgröna.

LIAM
  • ängeln83
    kexchoklad skrev 2009-07-23 10:11:20 följande:
    Mm, den mossgröna är fin. Jag har köpt den till min son. Frågan är bara vilken mössa man ska ha till?
    Den ser verkligen super fin ut, härlig färg.
    Man kan väl ha vilken mössa till som helst egentligen, en orange vore fin, eller lila...eller denna?
    www.matadorkids.se/images/uploads/DSC02398.jpg
    LIAM
  • ängeln83
    kexchoklad skrev 2009-07-23 10:34:22 följande:
    Jo, jag har funderat lite på den du länkade till, men jag vill helst ha en sån man knäpper under hakan så att det inte blir kallt om öronen. Vintern här uppe är så kall. OT men någon som vet vilka färger pops mössor kommer i de med vindtäta med fleecefoder i som man knäpper under hakan?
    Hoppas dom kommer i samma färger som fleecarna gör, för där fanns ju många fina färger.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-07-23 10:40:12 följande:
    Vilka färger är det? Vi har ju den fina knallgröna nya Molo overallen som hänger här och väntar, har gjort det i 1½ år nu Hoppas hoppas nu den passar denna vintern! Det är storlek 92, men dom var ju så stora i storlek... Pop mössan är den bästa mössan vi haft ever, ska lätt ha en sån igen! Alla säger att molo mössorna är värdelösa, förutom huvorna då...
    Dom jag sett är solgul, äppel grön, mörklila o turkos, alla ser super fina ut.

Åååh, den gröna är så fin.
    Jag köpte ju en 86:a till Liam förra vintern och den var tok stor då, så jag tror den kommer passa även denna vinter, faaaaaaast jag vill ju ha en mossgrön ist.
    LIAM
  • ängeln83

Hallå girls.

Fyyy vilket skit väder det är idag, synd att slösa upp semester dagarna när det ska vara såhär, hade lika gärna kunnat stå på jobbet ju.
    Här hemma pågår vagn tvättning just nu, har precis förberett CC:n till bebis vagn och tvättat klart Buggan som ska ut på annons.

Tycker minsann jag är värd lite shopping en tråk dag som denna.

LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-23 15:50:14 följande:
    Vad är CC för nån vagn?
    Emmaljunga City cross
    Köpte den när Liam föddes, har använt den som promenad vagn nu men vi köpte just en Scooter så CC:n kommer nog inte användas förens bebisen kommer.
    LIAM
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-23 15:52:40 följande:
    Helluu sötisar!
    Hej sötfis{#lang_emotions_kiss}
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-23 15:54:36 följande:
    Ahhh. Men du gillade i Buggan, varför? Jag som älskar vår och kommer nog aldrig kunna sälja vår
    Varför jag inte gillade Buggan?
    Jadu...listan kan göras lång Jag tycker den funkar kanon som shopping vagn men inte till promenader eller att gå i lite mer terräng med. Sen tycker jag den är vinglig, jobbig att ta sej upp för trottoarer med.
    Jag tycker helt klart att den inte är värd sina pengar, tycker faktiskt det känns som en riktig lågpris vagn när man går med den, o nu har dessutom handtaget börjat glida också.

Verkar vara en vagn som man antingen älskar eller hatar Jag älskar utseendet men inte mer än så.
    LIAM
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 16:01:49 följande:
    Har du nya scootern!? Köpt ny? Pris? Tusen frågor du vet...
    Japps, köpte Scooter 2.0 för några dagar sen, I LOVE IT!!!
    Tror den kostade 2400 kr, och den är verkligen SÅ mycket snyggare och bättre än dom tidigare, har haft en 08:a innan.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-23 16:02:54 följande:
    Oj det var intel ite du inte gillade Förstår om du vill sälja den då. Själv är jag lite avis på er som får köra vagn ett tag till, M vill knappt åka vagn längre så vi använder i stor sett bara en praplyis som kostade typ 200.
    Ha ha, naeeh, typ inget, förutom utseendet då

Mm, är så glad att vi har bebis på gång så jag kan köra mera vagn igen, Liam har vägrat ett tag men nu sen vi köpte Scootern så älskar han att åka vagn igen, han blir vansinnig om man stoppar in honom i bilen ist för vagnen
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14