Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-07-24 18:58:32 följande:
    Hej Vart ska ni åka med husvagnen ?
    Den blir bara en kortis semester mån-tor, ska inte åka så långt, blir bara till Gränna Mest för o testa på husvagns livet lite.
    LIAM
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2009-07-24 19:03:25 följande:
    Trevligt ! Gränna är ju fint. Har ni köpt husvagn eller lånar ni ? *nyfiken i en strut*
    Japp, Gränna är urmysigt o jag har hört att campingen ska vara fin.
    Vi har köpt en husvagn
    LIAM
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-24 19:12:33 följande:
    Underbart fina bilder!!
    Thank jooo, det blev visst en del
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-24 19:15:50 följande:
    Åh vilka fina bilder på din lilla skrutt. Här verkar vara så lik min kille när det kommer till bilintresset. Han radar fortfarande upp sina bilar och parkerar dem. De måste stå precis kant i kant Sen så kan han en väldans massa bilmärken som han räknar upp när man är ute och vet ha inte frågar han och nästa gång han ser en sån vet han precis vilken det är.
    Jaså gillar han också bilar?
    Liam är verkligen helt galen i bilar, det är det enda han leker och är intresserad av. O redan nu har han full koll på bilmärken, går man på en parkering så pekar han på varje bil och berättar vad det är för nån, visst blir det lite fel ibland men audi, volvo, saab och golfar har han sten koll på
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:36:25 följande:
    Oki.. Inköpt av höstens.. retroblomma suit rödpricksuit badges suit rosarand suit lapptäcke suit starslinne x 2 lila stars bralla badges bralla rosarand bralla rödprick bralla pippi bralla rosa/grön rand bralla lila stars tunika retroblom tunika pippi tröja badges tröja rödprick tröja svart stars mössa På kommande lista.. retroblom linne grå prick tunika röd prick tunika lila stars leggings retroblom leggings zigzag ränder leggings zigzag ränder knapptröja badges tröja junior pussel tröja junior hjälmis lila stars hjälmis pussel hjälmis dockor hjälmis badges rånis retroblom rånis dockor rånis lapptäcke muddisar pussel muddisar grå prick muddisar lila stars muddisar retroblomma muddisar dockor muddisar lapptäcke babytunika lapptäcke babytröja lila stars babytröja dockor/pussel lurv junior utan luva lurv junior utan luva lurv junior utan luva lurv junior utan luva overall hallon eller lila stickad rånis hallon vantar hallon eller lila Å jag tror de får räcka så av Molosarna
    OMG, du är GAAAAAAAAALEN kvinna
    Jag har bara köpt 1 Molo news o har inget mer på listan, förutom lurv o så lite fint till pyret när "den" kikat ut.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:42:02 följande:
    Ha ha ha Å jag som verkligen drog bort MASSOR från listan, den av bra mycket längre från start!  Jag har verkligen jobbat stenhårt för att få den lagom denna gång så nu e ni tysta
    What? Så det där var en rensad lista???, du ÄR galen
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:45:24 följande:
    Va den inte lagom? Tyckte den va jättelagom ju
    Jodå...alldeles jätte lagom var den , o bubblan kommer bli sååå fin.
    LIAM
  • ängeln83
    newatthis skrev 2009-07-25 08:21:33 följande:
    Godmorgon, har inte varit inne på denna tråden (eller föregående) på lång tid men är nu sugen på lite reashopping. Kan någon hjälpa mig med hur storleken är på Nanoos och Moonkids i storlkekarna?
    Moonkids vet jag inte men Nanoou är framför allt smala. Vad för plagg ska du köpa?
    Jag har köpt både 92 o 98 i t-shirts till sonen som har 92 annars, det skiljer inte så mkt förutom att 98 är lite längre.
    LIAM
  • ängeln83

Morning förresten.
    Vaknade just av telefonen som ringde, inte ofta jag sover såhär "länge".

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14