Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-07-25 09:52:28 följande:
    God morgon. Jiiippiii fick dottern att sova till 9 i dag. Sååå skönt för mamman.
    Åååh va skönt
    Liam sover fortfarande, men då var han iof uppe t kl 23 igår.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-25 09:59:55 följande:
    Ja då behöver han sova lite. Sover han något på dagen nu?
    Precis Har blivit lite andra sovrutiner nu under semestern, han somnar oftast runt 22-23 och sover tills 10 ungefär.
    Ja ibland gör han det, vi har inga tider då vi lägger honom utan det är mest om han somnar av sej själv.
    Fast i normalt fall då han är på dagis så sover han 1 timma där.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-25 10:07:32 följande:
    M ska inte få sova nu på dagis efter semestern. Hon var på slutet så svår att få i säng så nu får man ta att man har en riktigt grinig unge den sista timmen istället.
    Känner igen det där, Liam sov 2 timmar i början på dagis men då var han uppe alldeles för länge för att sen bli uppdragen kl 6, så vi ändrade till 1 timma men det var samma visa då också, så jag tror vi ska be dom strunta helt i hans vila.

Men han kommer förmodligen bara vara på dagis några veckor efter semestern sen får han nog vara hemma igen.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 10:12:03 följande:
    God morgon! Nyss hemkommen från Gekås Ska äta frukost nr 2 och ladda om inför Smallkids utförsäljning
    Morning.

Ojdå...snacka om morgon shopping , hittade du nåt kul? Vi var i Ullared 2 ggr under vår semester i Fbg
    LIAM
  • ängeln83

Smultronhjärta

Thank jooo, hade ju totalt glömt bort o lägga in dom.
    Menar du Nanooun? Den är så hiiiimlans fin, tror jag ska bunkra i en storlek större också, den och den lila är favvisar här hemma.

LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 10:20:47 följande:
    Ja Nanooun menar jag- måste nog börja jaga en likadan
    Ja det MÅSTE du
    Barnlyan har på rea för 114 kr i storlek 92 och 98.
    LIAM
  • ängeln83

Hallå igen

Nyss hemkomna efter en promenix, fyy så varmt o jobbigt det var, typiskt mej o klaga direkt när värmen kommit tillbaka
    Nu måste jag snart börja packa igen, ska försöka att inte ta med riktigt lika mycket kläder till Liam denna gång

LIAM
  • ängeln83

Jag är också här...velar mellan att sitta kvar, börja packa eller ta mej en tupplur i solariet.

LIAM
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-25 14:47:19 följande:
    Härligt med stilla lördagar ändå. När man kan vela runt lite. Visst har du en del NS?
    Jodå, men mitt problem är att jag lätt bli så himlans rastlös, måste lixom ha nåt att göra hela tiden

Japp, har en del NS, fast bara jeans och t-shirts.
    LIAM
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-25 14:50:22 följande:
    Jag funderade lite på NS. Hur ska man tänka vad gäller storlek när det gäller deras jeans?
    Jeansen är ganska stora i storlek, man behöver absolut inte gå upp en storlek. Jag köper 92 till Liam, han har 92/98 i andra byxor. Sen beror det ju lite på hur dom ska sitta, jag gillar när dom är ganska så baggy.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14