Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-21 12:27:39 följande:
    ehh....har man en knäpp unge om hon tar saltkaret, häller fullt i handen o slickar upp det??? o sen gör hon OM DET!! Hon säger att det är jättegott hmm...kan verkligen inte vara nyttigt detta...
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-09-21 13:24:10 följande:
    Ja det var ju ett bra val!
    pling plong
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-09-21 16:57:43 följande:
    Fina!
    Jag har plingat dig!
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-09-22 08:55:43 följande:
    Ännu har inte Emilio blivit dålig. Jag kan ana lite vid ansträngning, men inget som består efter han har slutat springa.HAn har ju mest infektionsutlöst astma och har hållt sej ifrån det ännu. Är så glad för att han inte är på dagis och utsätts för alla smittorna där!Luften har ju varit frisk och "klar" ännu och då fixar han det bra. Värre för honom med den fuktiga luften som blir vid regn...Eller torr och iskall som när det är väldigt mycket minusgrader på vintern. Den är inte heller bra.
    Har du missat att jag inboxat?
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-09-22 09:01:20 följande:
    Nej, jag svarade i tråden att jag skulle fundera på det.
    Aha okej måste jag ha missat Tack söta du att du tänker på det
  • Jes sica

Fyyy ska allvarligt lägga av med Tradera är såå less. För ett par veckor sedan låg vi sjuka hela familjen i en jävla vidrig magsjuka, då hade mina auktioner gått ut. Efter fem dagar postade jag (det var helg så de kom väl inte iväg förrän måndagen) iaf så ger en köpare neg med motiveringen att jag "skyllde på sjukdom" och det tog två veckor" Är folk helt omänsklige eller?

• Jes sica
    Buttelina skrev 2009-09-22 09:49:58 följande:
    amen vad f*n!! hur kan man lämna neg för en sån sak??
    JuliaochNelly skrev 2009-09-22 09:52:36 följande:
    Tydligen....jag hade kanske dragit ner på frakten men jag menar människan fick ju sin vara. Nää dålig stil. Jag hade gett neg omdöme tillbaka.
    Incommunicado skrev 2009-09-22 09:55:46 följande:
    sätt hämndomdöme, och var inte orolig för ett neg, vi vet alla att det finns tokstollar till köpare. Jag skräms inte av enstaka neg, det hör liksom till i den världen...
    Ja jag ska ta och sätta negativt tillbaka, tycker sånt här är så tråkigt bara. Skulle själv aldrig kunna sätta neg för en sådan sak!
  • Jes sica
    ängeln83 skrev 2009-09-22 11:51:24 följande:
    Ah...måste kika in pop, länge sen jag kikade där nu ju.Mmm, men jag gillar VV:s tröjor sådär, dom sitter inge fint alls på Liam vilken storlek jag än tar.
    Har shoppat massa po.p nu opå sista tiden. De nya randiga är underbara! svårt me storlek bara 92orna sitter precis och 98orna är stora.
  • Jes sica

Butte: Har du tågtröjan med grå kantband? Har för mig det. Funderade på storlek.

• Jes sica
    Buttelina skrev 2009-09-22 12:00:37 följande:
    oj haha jag måste ha barn med stora överkroppar jag köpte den med noshörningen på till lillebror i strl 98 och den sitter verkligen precis. 104 hade varit bättre
    Alltså 98orna går men de är lite väl lösa, men om några månader blir de säkert bra hanverkar vara i en xäxaperiod nu.
    Det får bli 98 på tågtröjan till Kevin med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14