Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-21 22:54:32 följande:
    rådjur *drömmer*
    Det är min sambos favvoprint också just nu, och butterfly {#lang_emotions_tongue_out}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-21 22:56:28 följande:
    Va fan tvekar ni för!? ÅK!!!!!
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:56:05 följande:
    Nämen perfekt! Vi kanske åker då iaf Tänk alla fina gamla favvomolosar..
    Jaa. Fasen att man får veta datum osv så sent! Hur långt innan får man veta, det är väl jätte kort varsel?
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-22 10:36:52 följande:
    Hej i tråden! Jag gör ett nytt försök på morgon. Igårkväll blev jag ju utslängd och kom inte in på resten av kvällen
    Samma hände här! Mitt i allt salg prat också.. {#lang_emotions_yell} 

Behöver lite OT råd. Ska beställa bugga, hade ju bestämmt mig för mörkgrå bas och rosa fleece toppset. Men, nu börjar jag vela som tusan. Paul Frank skurvy är ju skitsnyggt det med, men den grööna åkpåsen till. Hjääälp! Fan, det finns för mycket att välja på!
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-22 10:50:04 följande:
    Åh, hoppas min karl är lika lugn och fin som din då {#lang_emotions_laughing} Han har jobbat natt och sover nu, så jag får fråga lite snäll sen när han vaknar {#lang_emotions_tongue_out}
    jompa skrev 2009-07-22 10:50:18 följande:
    Jag tycker Paul Frank är supercool. Lite avis är jag,  min minsta åker knappt vagn längre.
    Ja, den kanske är lite roligare? Kommer ju ändå inte få min vagn förrän typ augusti/september och då är ju sommaren över. Då passar det bättre med oliv än rosa kanske? {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-22 10:55:32 följande:
    det rooosa!! snygg du var i oddmolly bildis
    Tasha78 skrev 2009-07-22 10:55:08 följande:
    jag hade tagit den rosa
    snigelina skrev 2009-07-22 10:54:04 följande:
    Rååååsa tycker jag
    Jahaja, här var det råååsa freak visst {#lang_emotions_laughing} Det är så svårt, jag är veligast i stan verkligen! Fast jag har ju tills lönen kommer på mig att bestämma mig ändå. Måste rådgöra lite med karln i huset också..
  • solouniko
    maugu skrev 2009-07-22 11:00:51 följande:
    hoppar in en kortis-rååsssaa..Jag skulle oxå vilja ha men då vi fortfarande använder Buggan till Gustaf oxå ibland så skulle maken förmodligen få helspunk Men,åh vad fin  den såg ut...
    Haha ja, det skulle han nog {#lang_emotions_tongue_out} Fina bilder i BT. Funderar på att beställa de där randiga muddbyxorna till pippiklänningen, bra att få se bild på det tillsammans. Passade ju toppen {#lang_emotions_laughing} Får jag komma in till dig förrresten?
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 11:02:38 följande:
    Hej hej tjejer jag såg det pratades buggor jag har PF med skury topp sett och PF åkpåsen ap snyggt
    Åhhh, det är så fint. Nästan lite bättre än rååsa va? Har du bild? {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2009-07-22 11:04:00 följande:
    Tycker Paul Frank. Du kan ju alltid köpa det rosa till nästa vår då man brukar ha tröttnat och vill ha lite piggare färger. Gult är också himla fint till grå. Haha...Tack sötis! LIte skumma miner bara. Inte visste jag att du hängde där?
    Ja precis, det är litegrann så jag tänker. Sommaren är ju nästan över när vagnen kommer ändå.. Så kan jag köpa till rosa sen till nästa vår/sommar istället.
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 11:09:27 följande:
    På fel håll men här kommer dom...Den är så fin...men rosa är med fin...jag har ju två en brun åkpåsen med sand topp också så man kan ju ha två  
    Jääättefin! Tror nästan det blir den.. Man får ju ett toppset i fleece på köpet nu när man beställer vagn så jag får hoppas jag får något fint {#lang_emotions_laughing} Fast alla som beställt från "min" butik här har fått svart.. Men det funkar ju till allt iofs!
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 11:17:16 följande:
    Aaa jag fick ett orange
    Fint! Jag hoppas jag får nått annat än svart iallafall.. Rosa/Gul/Orange/Grön ja alla roliga färger är ju roligare än svart {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14