Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Är jag helt tokig som nu börjat gilla overallen i multicolor? {#lang_emotions_surprised} Blir antingen den eller den svarta Holden, är väl bara den modellen som finns i små storlekar? Typ 68/74

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-20 20:23:45 följande:
    Jaa, du är helt tokig! Den är ju apful typ...
    Tyckte jag också nyss. Senast igår tror jag, haha. Men svart kändes lite trist till Milla.. Så varför inte go bananas {#lang_emotions_dreamer} 
  • solouniko
    jompa skrev 2009-07-20 20:24:15 följande:
    Men varför kommer vinterkläderna före lurvarna, vore det inte mer logiskt med tvärtom?
    Man tycker ju det! Konstigt.. Men lurvarna borde ju komma snart iallafall.
  • solouniko
    jompa skrev 2009-07-20 20:33:14 följande:
    Och du måste absolut ha Molo?
    Njäe. Det är ju klart. Har du något annat bra förslag? {#lang_emotions_laughing}
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-20 20:32:09 följande:
    Jaa, men piffa upp med färgglatt på fötter, händer och huvud då.
    Ja det går ju det med, men jag ska fundera på saken. Fast.. inte så värst lätt att sälja vidare tokoverallen sen kanske {#lang_emotions_tongue_out}
  • solouniko
    jompa skrev 2009-07-20 20:45:32 följande:
    Mini A Ture.
    Tack!

Är det någon som vet hur babytightsen är från molo? Funderar på om man skulle ta såna till pippiklänningen, eller babybyxa? Men hörde att dom var lite vida och inte satt så bra?
  • solouniko
    Fridac skrev 2009-07-20 20:50:16 följande:
    Vilka färger kommer på lurvarna nu om någon vet?
    Hallonröd med gula kanter
    Mörklila med lime kanter
    Blå med orange kanter
    Gul/grön med svarta/gråa kanter
    Mörkgrå med gula kanter
    Mörkgrå med plommon kanter

Det är de färgerna jag kan se i ytterklädes katalogen, vet inte om alla kommer dock :)
  • solouniko
    Morty skrev 2009-07-20 21:01:41 följande:
    De är stora i midjan. Min 4-åring har ett par i 92 och de är precis de stannar uppe. Nu är han iofs en riktig smalfis och ingen blöja som håller uppe dem. Men din söta tjej har ju blöja och då borde det inte vara några större problem. Lila, hallonröd, lime/gul, grå/svart, blå är de jag kan komma på som jag sett i den lilla katalogen och i vissa shoppar på deras bilder som de visar. Kommer kanske fler. Skulle de inte komma denna veckan? Eller var det nästa kanske.....?
    Ojdå {#lang_emotions_tongue_out} Ja, man kanske får ta en storlek mindre då? Fast jag älskar ju babybyxorna.. Men det kändes som att det kan ju vara kul med lite variation, så tights kanske blir bra ändå {#lang_emotions_smile}
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-20 21:09:25 följande:
    Hej hopp i tråden!Även Matadorkids och ajabaja har fått in vinterkläder, sååå fula. Kommer INTE flytta hit ngt vinterplagg från Molo i vinter. Holden liknar typ det jag hade på mig på lågstadiet, bläää.Nån som vet var jag kan hitta badges suit nånstans?
    LLM?
  • solouniko
    Morty skrev 2009-07-20 21:26:50 följande:
    Tror som sagt att det inte är några problem med babybyxor på din lilla sötnos. Kan du inte testa nere i lokala butiken? För det var väl du som hade nära till butiken.
    Jo alltså de med mudd har hon nere i butiken, men inga tights/leggings tyvärr.. Så de kan jag inte prova på henne. Men är det finast med muddbyxa eller leggings under klänning? Tänkte ta någon av dessa till pippiklänningen

http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/22825.jpg
    http://www.busochrackartyg.com/data/archive/product%20images/molo%20sonya%20doll%20stripe.jpg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14