Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-22 11:20:57 följande:
    hehe och jag som blev sååå missnöjd med min orange  
    Jaså, det varju synd. Jag tycker den är ganska så sommrig och fin {#lang_emotions_smile}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 11:46:37 följande:
    ja det tror jag PF är ju dyrare än det vanliga att köpa enkelt ifall
    Duntoffla skrev 2009-07-22 11:46:30 följande:
    Skulle nästan tro det. Ex denim som är en specialutgåva är ju dyrare än den vanliga. Men man vet ju aldrig
    Ja precis, det var det jag anade. Men ska det smaka så ska det kosta, haha eller hur man nu säger {#lang_emotions_wink}
  • solouniko
    maugu skrev 2009-07-22 11:54:34 följande:
    Sötnos i BT och älgarna är favoriter..har flera i växa-lådan
    Tack! Ja, jättefina! Har en älgtröja i storlek 80 som ligger och väntar, haha känns ju en bit bort just nu när hon har 62 {#lang_emotions_wink}
  • solouniko

Godkväll! Nu sover barnet och jag har fyllt frysen med massa smaskiga puréer till Milla som börjat med smakportioner nu. Karln har åkt och jobbat natt så nu har jag massa nice datatid :D

• solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:15:46 följande:
    Vad roligt! Dottern måste få en lipstick med gula kantband, Den verkar vara så fin Någon som vet vilka lite mer pojkiga färger som kommer?
    blå/tukos med röda band och grå med gula, sen tror jag det var en lime/grön aktid med grå/svarta band också. alla såg jääätte fina ut :)
  • solouniko
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-22 22:23:09 följande:
    läste om molos mössor att det värmer öronen ordentligt ,har de ändrat något på modellen sen förra året ,för de mössorna värmde minsann inga öron de stod ju rakt ut vid öronen. Blir nog väpnarluvan som jag köper .Kollade lite på T och det finns ju en del vinter overaller ute ,undra när man kan börja lägga ut ,måste ju sälja innan jag köper denna gång brukar blir tvärtom
    Har hört att det ska komma lurvmössor, som är precis som rånarluvorna fast i samma färg som lurvarna då. De ska tydligen vara mer fodrade. Låter spännande blir kul att se hur de ser ut! Kul också med lurvbyxor. Lääängtar till nästa vecka :D
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:26:38 följande:
    Ååh, det ska bli kul att se hur de ser ut Jag hoppas på att den gröna är fin, jag är inne i en grön period just nu
    Grönt är fint {#lang_emotions_smile} Vill ha både den hallonröda och den lila till Milla. Såå fina! Hon har dock bara tagit in den hallonröda på Asko, men jag får väl efterbeställa som vanligt. Annars blir det webbshopping {#lang_emotions_tongue_out}
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:31:33 följande:
    Måntro om lurvrånarluvorna klarar våra vintrar *hoppas*, eller om de blir för kalla. Man behöver kanske ha en vindtät mössa med fleecefoder istället? Fast det är ju så svårt att hitta en fin sån mössa som matchar min gröna overall Oj vilka problem man har
    Undrar samma. Hoppas verkligen det, vill ju ha den vanliga rånisen med pussel/babuschka men det känns ju rätt kört.. Hoppas hon får in de nästa vecka :)
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:33:56 följande:
    Ska det komma en lila också. Ojoj här är man visst inte så uppdaterad. Fast jag har iofs den lila från våren så det får nog bara bli den hallonröda..
    Ja fast höstens är mörklila med limegröna kanter, tokfin! Jag som älskade förra höstens lila med röda band (med aldrig hittade en) blev överlycklig när jag såg färgerna {#lang_emotions_laughing} Tycker det är dags för M nu att växa in i sin rosa lurvjacka i 68!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14