• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-24 10:44:24 följande:
    Så jag ska behöva lära mig TS menar du . Jag har ju ett underbart rosa set jag ska sälja men jag tror jag får underpris på det tyvärr.
    Får man fråga vad det är för nåt som ska säljas??
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 10:57:04 följande:
    Butte--- Här är en påbörjad lista    Detta är redan köpt, o det som ska köpas kommer retroblomma suitrödpricksuitbadges suitrosarand suitlapptäcke suitstarslinne x 2lila stars brallabadges brallarosarand brallarödprick brallapippi brallarosa/grön rand brallalila stars tunikaretroblom tunikapippi tröjabadges tröjasvart stars mössaTror inte jag glömt nåt
    Vad har du till rosa/grön brallan.
    Jag försöker desperat hitta en enfärgad lila tröja i samma fräg som kantbandet. Men den lila som kommer ihöst överallt är mycket mörkare.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 10:58:18 följande:
    ja den är fanne mig underbar den ska bia ha i år . men vilken ska isabel ha?
    Men vill Isabel ha overall då? P vägrar ta på sig det så för honom blir det jacka och byxa och det blev det även förra vintern.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 11:01:21 följande:
    Ja du.. Den nöten har jag inte gett mig på än Lite svår byxa är det om man vill ha enfärgat  Men jag låvar att jag kommer på nåt
    Ja man kan ju ha grönt eller rosa oxå men hade varit så snyggt med en lila tröja till.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-24 11:08:19 följande:
    ja hon tar på sig vad jag vill hon är inte så svår den lilla sötrumpan ja jag vill inte ha samma färg till dom. så köper jag den turkosa jackan så vill jag ha annan färg till isabel... hmm kanske hallon?
    Åhhh hallon hade passat perfekt, men även lila.
  • jompa

Hej tjejer.

Ni pratar lurvar ser jag, har det kommit några nu eller??

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:35:02 följande:
    Nope!Vi förbereder oss bara så vi är klara för take off när de anländer

Ja ni är för härliga, det blir verkligen hysteri när lurvarna släpps i denna tråden, så roligt tycker jag.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:51:27 följande:
    Bra kvalitet? Tål tvätt o sånt bra?
    Ja du, MAT kläderna är det superkvalitet på, mycket bättre än Molos tycker jag men så har jag kanske för lite Molosar för att uttala mig

Och just ang om jag har några höst molosar så ja, tre plagg hemma, pippitröja, varning moose tröja och randiga brallor.
    Väntar hem pusseltröja, och två tröjor till P, en med tåg tryck och en med typ en sån där amerikansk övergångsställes gubbe på och så en lila lurv
  • jompa
    H I L L A skrev 2009-07-24 18:48:51 följande:
    Aha ! På det viset Jag har dålig koll på MAT. Klänning i den modellen låter ju väääldigt lockande
    Har en sådan frotte klänning till M men den är lite stor ännu så den får nog köras som tunika nästa år.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 18:55:55 följande:
    Har bara haft en MAT anorak tror jag Å du har köpt en hel del höstisar ändå   Fina fina lila lurven!!
    Japp, ska testa lurv igen
    mortillsju skrev 2009-07-24 18:55:56 följande:
    Du har rätt. MAT har bättre kvalitet än Molo generellt, sen är ju prisklassen något högre med. Men Molo behövs för att toka till garderoben lite.
    Jo i vissa plagg men de vanliga tröjorna kostar nog nästan mindre nu än Molos.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14