• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-22 11:05:01 följande:
    haha jag hänger i alla bildisar tycker det är kul!
    hihii Butte har koll på allt
  • jompa

Hellooo darlings.

Nu sover barnen så det är lugnt och skönt, ska äta lite glass tror jag och sitta här med er lite

• jompa

Såg nu att shopparna väntar in fleecen i nästa vecka. Hoppas det stämmer.

Menar så klart Molo

• jompa
    Raihana skrev 2009-07-22 20:44:20 följande:
    Hoppas hoppas! Laptopen ska helt klart med på semestern så man kan hoppa lurvar

Självklart ska den med.
  • jompa
    trunken81 skrev 2009-07-22 21:49:31 följande:
    Hej!
    Hej

Längesen nu..
  • jompa
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:10:02 följande:
    Jo nästa vecka sägs det
  • jompa
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:15:46 följande:
    Vad roligt! Dottern måste få en lipstick med gula kantband, Den verkar vara så fin Någon som vet vilka lite mer pojkiga färger som kommer?
    Nån blå tror jag och sen den grå med gula kantband.
  • jompa
    LitenBlomma skrev 2009-07-23 09:09:56 följande:
    Jag behöver lite råd, har kikat på vinteroverall, ja jag är tidigt ute Mejas Holden i stl 86 sitter nu precis och då borde väl en 92:a bli bäst till vintern? Hon förväntas bli 92 cm till december enligt bvc-kurvan, var 85 cm vid 15 månaderskollen.Så här satt den idag:
    Men så söt hon är
    Superfin overall oxå.

Tror nog att 92 blir perfekt, den ser ut att sitta perfekt nu och om du ska kunna ha den hela vintern så måste du nog upp en stl.
  • jompa
    LitenBlomma skrev 2009-07-23 09:44:21 följande:
    Tack Vår vinter brukar börja i dec/jan här i Småland och hålla på till mars/april. Eller det är kanske inte alltid snö tills dess men iaf overallväder! Hon blir 2 år i mars och ligger på översta längdkurvan eftersom mamman är giraff
    Ja lite lång är hon allt, eller så är det min lilla som är kort som sin mamma
    Hon kommer nog ha stl 92 i höst/vinter och fyllde 2 i maj.
  • jompa
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 15:18:39 följande:
    Smultron: Va inne p kollade lite hos smalkids... NS, småfolk och vv e väl de som e intressant... brukar de finnas något sånt kvar då eller du har kanske inte varit innan!? Så man inte kör till halmstad i onödan ju
    Jag var i deras butik här i Sthlm för nån vecka sen och de hade nästan bara Name It plagg kvar och några små små MAT och NS kvar. Någon enstaka Småfolk.

Men nu vet jag ju inte om de kanske sparar en del på lagret till denna utförsäljning, annars är det väldigt lite kul kläder kvar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14