• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-24 19:33:14 följande:
    Fast jag lyckas ju inte beställa på deras hemsida *surar*
    Vad är det som inte fugerar då?
    Jag beställde massa plagg där för ett tag sedan.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:03:43 följande:
    Äsch.. Jag va visst ensam här nu Fnular med lite T stuff då rå
    Jag är här

Ska du ut med mer på T?

Jag sitter och funderar hur jag ska göra med vissa saker, tror ni att man kan få mer om man lägger ett klädpaket på Blocket med några Katvig plagg och resten lite Mexx, Esprit och nåt lindex och HM? Tror nämligen inte jag får nästan något för Katvig plaggen på T. De har gått så trögt för dem där.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:36:25 följande:
    Oki..Inköpt av höstens..retroblomma suitrödpricksuitbadges suitrosarand suitlapptäcke suitstarslinne x 2lila stars brallabadges brallarosarand brallarödprick brallapippi brallarosa/grön rand brallalila stars tunikaretroblom tunikapippi tröjabadges tröjarödprick tröjasvart stars mössa På kommande lista..retroblom linnegrå prick tunikaröd prick tunikalila stars leggingsretroblom leggingszigzag ränder leggingszigzag ränder knapptröjabadges tröja juniorpussel tröja juniorhjälmis lila starshjälmis pussel hjälmis dockorhjälmis badgesrånis retroblområnis dockorrånis lapptäckemuddisar pusselmuddisar grå prickmuddisar lila starsmuddisar retroblommamuddisar dockormuddisar lapptäckebabytunika lapptäckebabytröja lila starsbabytröja dockor/pussellurv junior utan luvalurv junior utan luvalurv junior utan luvalurv junior utan luvaoverall hallon eller lilastickad rånis hallonvantar hallon eller lilaÅ jag tror de får räcka så av Molosarna
    Har du nu verkligen tänkt på allt vi pratat om
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 20:41:07 följande:
    HOLY SHIT!! 
    Du, har du inga fina bilder på din goding nu när ni varit borta *saknat*
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:44:01 följande:
    Japp! Denna lista är väl genomtänkt och full av bara måsten   *duktig Anna* Å jag som verkligen tänkt till denna höst, jag e faktiskt riktigt stolt över den!! Bara tagit det jag tycker e finast och inte massor av samma print
    Bra, då säger jag oxå duktig Anna
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:50:46 följande:
    Tack! Jag e mäkta stolt!!
    Bra. är du nöjd är jag nöjd.

Min Molo lista blev ju inte så lång så jag har varit jätteduktig. Kommer ju få små listor från många märken istället.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:55:35 följande:
    Jag handlar ju nästan uteslutande Molo så jag har inga andra måsten   Förutom den fiiiina MAT velouren då Jag ska hålla igen rejält på visa andra märken nu, som tex Småfolk.. Nån tröja får de bli resten skippar jag.. Nån Katvig åxå..
    Ja jag kommer nog köpa nån Småfolk, nån Katvig om det kommer någon fin färg och sen nån NS och sen lite MAT. Men NS är ju mest byxor och de andra är tröjor.
  • jompa

God morgon.

Jiiippiii fick dottern att sova till 9 i dag. Sååå skönt för mamman.

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-25 09:54:28 följande:
    Åååh va skönt Liam sover fortfarande, men då var han iof uppe t kl 23 igår.
    Ja då behöver han sova lite.
    Sover han något på dagen nu?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-25 10:02:17 följande:
    Precis Har blivit lite andra sovrutiner nu under semestern, han somnar oftast runt 22-23 och sover tills 10 ungefär. Ja ibland gör han det, vi har inga tider då vi lägger honom utan det är mest om han somnar av sej själv. Fast i normalt fall då han är på dagis så sover han 1 timma där.
    M ska inte få sova nu på dagis efter semestern. Hon var på slutet så svår att få i säng så nu får man ta att man har en riktigt grinig unge den sista timmen istället.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14