• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:09:20 följande:
    Ååååh, samma här, jag är verkligen en sköljmedel missbrukare. Liams farmor klagar ALLTID på att han stinker
    Å men de luktar ju sååååå gott!! {#lang_emotions_sunny} Bäst är nog sköljmedel och utetorkade kläder!! Då luktar det helt otroligt gott!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-09 22:14:41 följande:
    Jag skulle inte ta emot den ens gratis. DONT LIKE!!
    O jag skulle just nu kunna skänka bort vår bara för att bli av med den
    LIAM
  • h80
    solouniko skrev 2009-07-09 22:11:30 följande:
    Har förresten äntligen vågat mig på att börja sälja på tradera, och inte bara köpa   Nöjd!
    kan du inte inboxa ditt nick?
  • isako
    solouniko skrev 2009-07-09 22:11:30 följande:
    Har förresten äntligen vågat mig på att börja sälja på tradera, och inte bara köpa   Nöjd!
    Dutti dutti!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-09 22:09:53 följande:
    Ja, Sofia har ju försökt övertala mig i evigheter om en bugga.. Men inte förrän nu (lagomt till prishöjningen) vill jag ha en, typiskt!! Jo det är ju en bit till Kalix, men det kan det vara värt  Hon skickar väl annars?
    Jo hon skickar. Men det är ju kul att ha en anledning att åka iväg. Det finns ju inte mycket till shopping i den här hålan Jo nog är det värt att åka de milen då och då Det är ju så kul att se kläderna irl innan man bestämmer sig. Min man är dock inte lika förtjust i mina shoppingresor.

Jo jag har funderat på en bugga sen sonen var liten. Han är 2,5år nu så jag har velat ett tag. Men jag funderar på det där med en massa snö, och så har vi en del grusvägar här vi bor. Jag vet inte hur bra dämpningen är på buggan.
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-09 22:14:42 följande:
    Absolut! Det är ju bara coolt!! Tror LLM har en del av tröjorna. Är det baby eller jr storlek du är ute efter? Jag har köpt en till min son med däckspårsärmar. Sen har jag köpt babybyxor som han ska ha som knickers i sommar. Har glömt prova dem dock.....
    Har bild i galleriet på honom förresten med Ducati tröjan.
    Plutten & Pluttan
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:14:57 följande:
    Å men de luktar ju sååååå gott!!  Bäst är nog sköljmedel och utetorkade kläder!! Då luktar det helt otroligt gott!!
    Jaaa men visst gör det, jag kan INTE tvätta utan sköljmedel, då går jag hellre runt i skitiga kläder. Torkar kläderna på vår inglasade altan o herregud så mumsigt det luktar där ute nu

Jaaah, utetorkade kläder är riktigt najsigt.
    LIAM
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:14:52 följande:
    Nån ifrån Varberg el. Falkenbergs trakterna här?Behöver lite tips på affärer värda att besöka
    Varberg har "en trappa ner" med Småfolk, en del fin rea sist jag va där

Sen har du "Mello" som har Molosar..

Finns ett skoj fik där åxå som har bla Villervalla och tror dom har NS åxå om jag inte minns fel {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • h80
    Morty skrev 2009-07-09 22:14:42 följande:
    Absolut! Det är ju bara coolt!! Tror LLM har en del av tröjorna. Är det baby eller jr storlek du är ute efter? Jag har köpt en till min son med däckspårsärmar. Sen har jag köpt babybyxor som han ska ha som knickers i sommar. Har glömt prova dem dock.....
    baby, jag visade bilden för mannen, han sa direkt, den måste vi köpa! han är annars aldrig intresserad
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:04:09 följande:
    Känner mig nästan skyldig nu.. Den andra på en dag som tycker mina kläder e stinkisar  Men vi lövar stinkis sköljmedel här liksom Ja just de!! De tänkte jag inte på.. Men de e ju jättefint ihop ju
    Men sluta nu! Lika väl som jag inte gillar det så finns det ju dom som gillar det.
    Du är inte skyldig till nånting. Jag skulle gärna använda sköljmedel med lukt, finns ett med persika jag ääälskar, men kan inte för allergin.
    Kan ju inte du rå för, det var ju inte så att du tvingade på mig det under näsan!
    Lööööööööööööööööööööööööööööööööööv mina poetry byssor!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14