• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-07-09 22:01:25 följande:
    Isako - Ja, jag måste nog ha en rååååsa! Älskar att man kan byta färg efter årstid och humör  Ska deala lite med henne och med karln så får vi se. Synd bara med 6-8 veckors leveranstid!
    Ja råååååååsa är superfint. Vi har denna sorbet kombon just nu:
    DSC04625.JPG
    Hmmm Svea ser lite konstig ut, för exakt ett år sedan
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-09 22:00:05 följande:
    Är väl int editt fel att jag är allergisk heller, plus att jag visste ju at tdu använder parfym medel eftersom vi redan disskuterat det här. Sa ju att jag inte hade någon överdel att ha till, men idag när paketet kom så hade Mini på sig Katvig rosa/vit randiga kläningen på sig och då såg jag ju att det var fint till!
    Känner mig nästan skyldig nu.. Den andra på en dag som tycker mina kläder e stinkisar {#lang_emotions_embarassed} Men vi lövar stinkis sköljmedel här liksom {#lang_emotions_heart}

Ja just de!! De tänkte jag inte på.. Men de e ju jättefint ihop ju
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:02:34 följande:
    Meh, är det verkligen bara jag som INTE gillar Buggan?
    Men har du haft en? Jag avskydde den innan jag hade provat den. Sedan var jag fast.
  • isako
    solouniko skrev 2009-07-09 22:01:25 följande:
    Isako - Ja, jag måste nog ha en rååååsa! Älskar att man kan byta färg efter årstid och humör  Ska deala lite med henne och med karln så får vi se. Synd bara med 6-8 veckors leveranstid!
    uscha! Ja gud hade jag aldrig orkat med haha Fast jag är iof gryyyyy,t sugen på den denim..

Greksmurfen - Absolut. Hojta bara till. Har vi tur landar legginsen i lådan imorogn så kan ni juh få den med er hem.
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:02:34 följande:
    Meh, är det verkligen bara jag som INTE gillar Buggan?
    Jaaa det är det

Nä det är nog fler. Men vad är det du inte gillar?
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-09 21:58:26 följande:
    Ja, man behöver ju kanske inte gå i djupsnön precis. Men det gör man ju inte vilken vagn man än har.. Var lite sugen på en UJ men gillar inte att den inte är vändbar. Måste bara övertala karln att byta vagn, vi har ju bara haft våran i 3,5 månad

Haha ja, hon har sagt någon gång att hon har en stamkund från kalix  Hon skulle väl efterbeställa lite åt dig tror jag så hon skulle göra det åt mig samtidigt! Precis bra för oss som kan shoppa hur mycket som helst!
    Har också funderat på en bugga, men jag funderar också på det där med hur det blir då det är snö. Här är ju snö halva året så det måste ju funka då också.

Jo, jag har efterbeställt en del, och listan blir bara längre och längre Synd bara att jag har 9 mil till luleå enkel väg..
  • saturnina
    Morty skrev 2009-07-09 21:58:05 följande:
    Har beställt lite nytt får väl se vad som dyker upp i shopparna här framöver också.
    Jag köper långärmat på rean nu och inväntar höst.
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 22:02:09 följande:
    hehe min heter Aniss så ja relativt lika=P... hahha komiskt med bolliwood... ska höra med min andra hälft om det e ok att vi rymmer fältet..... HAHAHAHHAHA..........:) hmm vilken ide=P...max planerar ja å sätta på dagis i jan..alltså efter nästa molosalg... då MÅSTE man ju handla dubbelt upp=P..... har ju redan 2 overaller för att åka vagn till kommande vintern...å sen har han sin fleeceoverall... asså det här med barnklädes shopping e en dyyyyyyyyr hoppy eller hur=p....
    HISKELIGT dyr hobby

*öppnar morotsodling istället*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Everlonn
    snigelina skrev 2009-07-09 21:59:06 följande:
    Tjohej på er, nu har jag T-pysslat lite *pust* Nån som sett Nova Stars halterneckklänning på rea nånstans? Jag vet att de inte får reas, men kanske at tman kan hitta den ändå Stella blev helt kär i den idag..
    B&R{#lang_emotions_dreamer} Hälsa från mig
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:04:09 följande:
    Känner mig nästan skyldig nu.. Den andra på en dag som tycker mina kläder e stinkisar  Men vi lövar stinkis sköljmedel här liksom Ja just de!! De tänkte jag inte på.. Men de e ju jättefint ihop ju
    ha ha jag älskar också sköljmedel. Stor sorg nu när man måste använda minirisk som inte luktar något.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14