• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • saturnina

Nä nu får jag sluta! Har beställt på LLM, Liten Correlin och *skäms" på Rosa och Riddaren med ockerfrakt. Kan någon binda mina fingrar eller?

Godkväll förresten

• Zvartaliljan

Men sluta nu, jag är redan supersugen på en ny cameleon till bebben men har ju been och en firstwheels så sambon låter mig inte köpa en cam också jag VILL!!!!!

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 21:53:52 följande:
    Absolut....minst!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:55:48 följande:
    Sätt ungen i en Bugga en dag å du är såld!! Varenda gång jag o Bubblan e ute så kommer nån fram o snackar Bugga  " å gud så bra hon sitter i den där"  " det ser ju ut som en bekväm fåtölj med hjul, va härlig vagn"  " jag måste åxå köpa en sån där vagn, du ser hur han sitter i den här (pekandes på en brontokärra med enorm sittplats)" Ida hasade åxå omkring i sin UJ, å hon kom aldrig upp i rakt ryggläge vilket hon avskydde, i Buggan sitter dom verkligen som i enstol med ordentligt stöd på alla sidor!!
    Ohhh!! Vill verkligen ha! O jag som preciiiiiis beställt ny klädsel från toddler.. *suck*
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:50:32 följande:
    Beror på va de e för smaskig rea
    Fundilerar FORTFARANDE på skorna. Blir knäpp på mig själv! Brukar inte vara så här velig. Sen funderar jag bl a på Cuba cars linne till Plutten. Eller så skiter jag i det och köper bara höst nytt.
    Det med skorna är ju att vi måste knyta dem och så. *jåååbigt* Men sen är de ju ursnygga.
    mortillsju skrev 2009-07-09 21:51:49 följande:
    Alltså jag kör på det nya jag och skiter i rean!
    Har beställt lite nytt får väl se vad som dyker upp i shopparna här framöver också.
    Plutten & Pluttan
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:50:34 följande:
    Jag tycker inte att vagnen är svår att köra i snö. Gick jätte bra. Men vill man så finns ju såklart vinterhjulen att komplitera med.
    Ja, man behöver ju kanske inte gå i djupsnön precis. Men det gör man ju inte vilken vagn man än har.. Var lite sugen på en UJ men gillar inte att den inte är vändbar. Måste bara övertala karln att byta vagn, vi har ju bara haft våran i 3,5 månad {#lang_emotions_laughing}
    kexchoklad skrev 2009-07-09 21:52:47 följande:
    Jepp, jag bor i kalix. Men hur visste du det? *nyfiken* Jo, nog måste de vara snåla men tur för oss då kan vi fynda massor Ska hon öppna webbutik? Vad kul!
    Haha ja, hon har sagt någon gång att hon har en stamkund från kalix {#lang_emotions_wink} Hon skulle väl efterbeställa lite åt dig tror jag så hon skulle göra det åt mig samtidigt! Precis bra för oss som kan shoppa hur mycket som helst! {#lang_emotions_laughing}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • h80

Vi har en bugga, är supernöjd, men den var helt omöjlig att köra i snön, det klumpade fast direkt i framhjulen, kom bara några meter. Som tur är snöar det sällan här.

• snigelina

Tjohej på er, nu har jag T-pysslat lite *pust*

Nån som sett Nova Stars halterneckklänning på rea nånstans? Jag vet att de inte får reas, men kanske at tman kan hitta den ändå Stella blev helt kär i den idag..

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:57:24 följande:
    Men sluta nu, jag är redan supersugen på en ny cameleon till bebben men har ju been och en firstwheels så sambon låter mig inte köpa en cam också jag VILL!!!!!
    Vi ska absolut ha en cam till nästa bebis redan från start!! Du kan inte sälja den ena då? {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:51:21 följande:
    Sorry
    Är väl int editt fel att jag är allergisk heller, plus att jag visste ju at tdu använder parfym medel eftersom vi redan disskuterat det här.
    Sa ju att jag inte hade någon överdel att ha till, men idag när paketet kom så hade Mini på sig Katvig rosa/vit randiga kläningen på sig och då såg jag ju att det var fint till!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14