Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-29 11:59:05 följande:
    Aha...så det gäller även ryggsäckar?, o filtar me va?
    ha ha precis
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-09-29 12:00:00 följande:
    Sitter och kikar på fodrade gummistövlar men det kanske inte är det allra bekvämaste att leka i, om man jämför med en rejäl höstsko?
    Fodrade gummistövlar är ett måste nu till hösten på dagis. Vanliga är iskalla. Men jag skulle ha ett par rejäla höstskor också. Både kavat o ecco har bra sådana.
  • SmillaMilla
    snigelina skrev 2009-09-29 11:59:53 följande:
    Måste bara berätta.. Barnens pappa köpte de mjukaste, gosigaste lurvarna jag nånsin känt på när han var i USA Varsin till de stora barnen, med luva. Fast Stellas jacka är jag kanske inte lika nöjd med Den har mjuuukt lurv inuti, men camosvettistyg utanpå Nåja
    Hmmm fint {#lang_emotions_undecided}. Anton har också en typ sådan jacka, den är aldrig använd tyvärr.
  • SmillaMilla

Alltså jag skratttar så åt min sambo. Han har börjat snacka barnkläder med andra föräldrar som vi träffar . I går kom han hem efter sonens fotbollsträning o berättade att flera mammor hade kommit fram till honom o tackat för tipset om de danska barnkläderna, att molo hade jättefina kläder.

Han har nog blivit smittad tror jag Och så frågade han varför svea hade två molo lurvar. men sedan har han själv hittat olika tillfällen, nu skall tydligen den rosa användas till fint Ha ha inte har han någonsin tänkt att något skall användas så.

Har era män också blivit smittade?

• SmillaMilla
    snigelina skrev 2009-09-29 12:05:22 följande:
    De andra är råååsa och fina iaf Tanken var nog att det var liten och mellan som skulle ha de rosa, men de var ganska stora i strl. Nåja, hon växer ju i den.. Nu ska jag se på Idol! Är otroligt uttråkad...
    De där lurvarna vill vi se! Släng in lite bilder i bt, bums
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-09-29 12:05:03 följande:
    Ja herregud, vanliga funkar ju inte. Då får det bli ett par fodrade stövlar och en rejäl känga också. Tack för hjälpen
    Ingen fara.

Har du hittat några fina fodrade? Skulle behöva ett gäng här
  • SmillaMilla
    snigelina skrev 2009-09-29 12:10:23 följande:
    Går inte just nu Är på sjukhuset, men kommer nog hem på torsdag. Det blir när jag orkar
    Nej men oj oj det had ejag glömt. Förlåt!

STOR kram till dig!!!!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-09-29 12:12:05 följande:
    ehrm...min låter mig inte handla på lindex, H&M o.s.v. jag får bara kommentaren "men det får du väl ändå inget för sen o Molo är snyggare"
    ja det är rätt det. Jag tror nog att smabon här börjar förstå det också.
  • SmillaMilla

Nä fy nu måste jag börja väcka Svea. Skall på möte. Men hon har bara sovit i 40 minuter. Stackars liten kommer vara supertrött hela dagen.

• SmillaMilla
    snigelina skrev 2009-09-29 12:12:14 följande:
    Ingen fara. Jag har bara så otroligt tråkigt och är rastlös så då roar jag mig här lite under tiden Tack och lov för datorn
    ha ha ja vad skulle man göra utan dator. När jag låg på sjukhuste i nästan 2 veckor hade jag ingen. Snacka om tråkigt. Sjukhus är ju verkligen pest o pina.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14