Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-09-30 00:04:02 följande:
    Släpar mig in här mitt i natten! Hela familjen har varit dunder sjuka sen 1v. typ. Börjar dock bli bättre nu efter lite penicillin och hostmedecin... Har inte hoppat ngt på över 1v. Läste tillbaka lite och såg att ni diskuterade amning! Jag är också helt slut, Mini total vägrar att sluta. Har provat ALLT. Tyckte det gick framåt lite ett tag men har nu gått tillbaka igen. Hallå hon är 18 månader och vaknar fortf. 4-5 ggr/ natt Nu har jag gnällt färdigt Ha det så gött, har saknat er!!!
    God morgon!

Svea har jag inte kunnat amma mer än någon månad, hon slutade med ersättning/välling på natten för bara några månader sedan. Hon blev två år den 11 september. Men vaknar fortfarande ca 5 ggr varje natt. Så du kanske inte skall ha för stora förhoppningar om att hon skall sova bara för att hon slutar amma. Tyvärr.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-09-30 19:12:08 följande:
    nu gick jag också med i den gruppen nu måste jag rusa till min träning.... cu later
    Trevligt

nu är jag med.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-09-30 19:20:35 följande:
    Hej hej tjejer!! jag gick också med i gruppen
    Söta barn i bt! Fint det var med småfolk o katvig på ella.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-09-30 20:16:42 följande:
    Måste ju berätta bara att idag har jag tagit mina allra första högskolepoäng, bara 207 kvar då
    Grattis!
    Busbellan skrev 2009-09-30 20:16:04 följande:
    Tack Ja, det blev ganska bra ihop och idag var det ju så kallt så man kunde ha dubbla tröjor på förstår nu förresten att du tyckte lurvbyxorna var lite tighta, strl. 92 satt ju åt ganska tight på Ella och hon är inte särskilt bred
    ha ha ja de är smala. men faktiskt perfekta nu när hon bara har leggins under.
  • SmillaMilla

SNÄLLA!!!

Jag behöver möss hjälp. Anton har nästan tomt på mössor.

Han använder mest grön lurv med blå kantaer och marinblå pop jacka.

• SmillaMilla
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:13:00 följande:
    Tyvärr inte .. Men troligen kan jag ha 40 om den är liten i storleken , har 36 -38 beroende på märke.
    Jag har en småfolksklänning o den är stor i storlek.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-09-30 21:23:20 följande:
    Jag röstar på turkos geggamoja Precis samma blåa kantband som på den jackan! Jättefint tillsammans.. www.fridolina.se/product/Geggamoja/classic_fl... Godkväll förresten!
    Åhhhh tack! Den var ju superfin till. Han har en svart (hmm undra vart den är) och den satt super på honom. Skall se om den finns i butiken här.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14