Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-09-18 00:01:05 följande:
    Oj, läskigt! Skönt att allt är under kontroll nu då .Så dessa är bättre i kvalitén? Tycker att vårens lila är bättre än förra höstens lila. Men samtidigt är den ju äldre med och det sätter så klart sina spår . Svårt att veta... Försöker mest motivera mig till varför jag behöver 4 lila fleecelurvar .
    För att lila är sååå fint och det är ju inte samma lila. Klart du ska ha en lila! KÖP NU!!
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-09-18 00:07:13 följande:
    nä tjejerdags att sovaKramar på er
    Gonatt!!
  • Raihana

Gomorron i tråden!!

JuliaochNelly skrev 2009-09-18 10:08:50 följande:
    Vi bor i östberga (årsta). Hmm det är ju bubblan,kristyr,duntofflan och sen är det nån mer  Men detta är vad mitt lilla huve får fram
    Jag då?
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-09-18 10:11:20 följande:
    hehe du ser fast är inte vi en och samma person *asg* Nää du ibland så funkar verkligen inte huvudet. Är det okej om jag tar med mig båda barnen imorgon är tyvärr enda möjligheten att jag kan komma då. Gubben ska fixa med tapeter i hallen.

Ingen fara, mina barn ska också vara hemma, plus att ngn mer säkert tar med sig.
    Så det blir livat värre
    Vi låser in dom i lekrummet så får dom röja bäst dom vill.
  • Raihana
    Milliz skrev 2009-09-18 10:15:48 följande:
    Någon som har tips på den mössa som passar leaf lurven?
    Jag köpte NS röda, den passar perfekt.
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-09-18 10:27:44 följande:
    Vad skönt Javisst det minns jag nu...vi borde ju nästan träffas alla någon gång
    Vi kan ha en Mini dansk träff
    Milliz skrev 2009-09-18 10:25:51 följande:
    Tack för tipset! Det kanske får bli en sån. Jag har jagat en matchande grön, men jag har gett upp hoppet om att hitta en..
    Har även en turkos/vit randig från Po.p som passar fint.
  • Raihana

Tjolahopp i tråden!!

Ser att ni pratat underbara barn mässan. Var där förra året och tyckte det var sådär och ändå lyckades jag bränna 2500:-.
    Vet inte om jag ska dit, maken är ju utomlands då så jag måste fixa barnvakt....

• Raihana
    stökmamma skrev 2009-09-18 22:38:59 följande:
    Go kväll förresten.Är faktiskt ganksa lessen trots min mässresa, vann ju en suit på köp nu igår och det va som jag misstänkte igår, hon eller dom?? hade sålt samma suit 2ggrfick detta mail Hej! Jag är jätteledsen men det har skett ett missförstånd mellan mig och min kompis som jag säljer Molodressen åt. Vi hade lagt ut dem tidigare men pga ett missförstånd med Tradera så avslutades auktionerna i förtid. Jag la nu upp alla på nytt men hon hade redan sålt just den som du köpte.  Hoppas att du inte har hunnit betala än? Ber så hemskt mycket om ursäkt, jättedumt att det blev såhär! Om du har hunnit betala så skicka ditt kontonummer så sätter jag tillbaka summan omgående. Återigen förlåt! bara säga grattis isako du bjöd bäst
    Nääää ,vad tråkigt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14